Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2021 04:00 - ДОСТАТЪЧНО
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 537 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Йоан 6:1-14



„И като се наситиха, каза на учениците Си: Съберете останалите къшеи,за да не се изгуби нищо.“ (Йоан 6:12)


  Наскоро участвах в едно практическо занятие, посветено на това да слушаме Бога. В една игра ни казаха да си представим, че присъстваме при нахранването на петте хиляди човека. Аз си се представих сред тълпата - назад, бутана от тези, които искат да видят Исус по-отблизо. Той говореше добре, но погледът ми беше насочен към храната! Бях гладна след дългия ден. Започнах да се притеснявам дали ще има и за мен, след като всички си вземат.


  По-късно се замислих как често се чувствам най-отзад на опашката на Божиите благословения. Ще има ли и за мен? Това чувство е особено силно в трудни моменти, когато другите сякаш са доволни от своя живот.


  Но ето че поглеждам към кошовете, пълни с хляб! Има повече от необходимото. Има изобилие от храна. Никой няма да остане гладен. Всеки ще се засити.


  В сърцето си знаех, че Бог ще задоволи всички наши нужди. Той ни цени и се грижи за нас. Всички сме призовани да получим и да познаем Божията любов и грижа.


  Молитва: Благодарим Ти, Боже, че има достатъчно милост и любов за всеки от нас и всеки ден, амин.


  Мисъл за деня: Бог ще снабди всяка моя нужда (вж. Фил. 4:19) Хилари Алън (Англия)


  Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО НЯМАТ ДОСТАТЪЧНО ХРАНА.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445468
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031