Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2021 04:00 - ПОДРАЖАТЕЛИ НА ХРИСТОС
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 519 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Ефес. 5:1-2



„И недейте се съобразява с този век, но се преобразявайте чрез обновяването на ума си, за да познаете от опит какво е Божията воля - това, което е добро, благоугодно на Него и съвършено.“ (Римл. 12:2)


  Алармата на близката напоителна система ме събуди. Няколко минути по-късно ясно чувах как една птица - присмехулник, я имитираше. Стана ми смешно, че вместо звук от друга птица, тя имитираше машина, създадена от хора.


  Замислих се аз какво имитирам. Колко често се водя по човешките, вместо по Божиите пътища? Усмивката ми застина, когато си спомних как само през изминалата седмица бях имитирала навиците на този свят много пъти. Бързо си направих грешни изводи за характера на една жена само по облеклото ѝ. Включих се в разговор, който подлагаше на съмнение чистите мотиви зад нечие служение. Телевизионните програми, книгите и музиката от изминалата седмица не бяха подходящи.


  В днешния прочит ап. Павел ни насърчава да подражаваме на Божията любов. Често, вместо да гледам на хората с добротата и любовта, които Бог ми показва, мисля и действам по примера на този свят. Може би това е причината, поради която апостолът ни наставлява да следваме Христовия пример на живот, изпълнен със саможертвователна любов. Когато се опитваме да бъдем като Него, Бог променя поведението ни, за да Му бъдем угодни.


  Молитва: Небесни Отче, благодарим Ти за примера на Христовата самопожертвователна любов, амин.


  Мисъл за деня: Днес ще се опитам да подражавам на Христос. Монтра Уивър (Тексас, САЩ)


  Да се молим за: НЯКОГО, КОГОТО ПРИБЪРЗАНО СМЕ ОСЪДИЛИ.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1475250
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930