Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2021 04:00 - УСЪРДНА МОЛИТВА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 144 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: 1 Сол. 5:16-24



„Голяма сила има усърдната молитва на праведния човек.“ (Яков 5:16)


  Когато бях малък, живеехме на 2000 мили от родителите на баща ми. Виждах ги много рядко. Те не разполагаха с големи възможности, но баба ми изпращаше малки подаръци на всеки рожден ден и на Рождество Христово. „Най-лошият“ от тях беше разграничител за книги от плат с пискюл в долния край. На него бяха избродирани Исус с трънен венец и цветя. Имаше и надпис: „Бъди благословен с небесни благословения“. Запазих го по някаква причина, въпреки че нито аз, нито родителите ми бяха християни.


  По-късно разбрах, че баба се е молила за мен всеки ден, до края на живота си. Това направи подаръка, който преди не харесвах, особено ценен. Какво търпение, любов и силна вяра трябва да имаш, за да се молиш за едно малко момче, което се намира на хиляди мили от теб и виждаш много рядко!


  Вярвам, че молитвите на баба и дядо ме заведоха при Христос. Примерът на моята баба ми помогна да осъзная силата на постоянната молитва. Лесно е да се измориш да се молиш за нещо или за някого, понякога ти се струва, че няма смисъл. Но Бог чува молитвите и ще отговори със Своята мъдрост.


  Молитва: Благодарим Ти, Господи, за тези, които вярно и търпеливо се молят за нас. Дай търпение и на нас, за да не се отказваме да се молим за другите, амин.


  Мисъл за деня: Може да отнеме време, но Бог ще отговори на молитвите ми. Кен Клар (Айдахо, САЩ)


  Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО ЖИВЕЯТ ДАЛЕЧ ОТ СВОИТЕ РОДНИНИ.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1467321
Постинги: 2461
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930