Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2021 04:00 - БЕЗ КОЛЕБАНИЕ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 124 Коментари: 0 Гласове:
-1



 Прочит: Колосяни 2:1-7


„И така, както сте приели Христос Исус, Господа, така и ходете в Него, вкоренени и назидавани в Него, утвърждавани във вярата си, както бяхте научени, като изобилствате с благодарение.“ (Кол. 2:6-7)


  Когато бях за първа година в гимназията, татко изгуби работата си. Получи удар и работодателят му прецени, че вече няма да може да изпълнява своите задължения. Изпаднахме в много трудно финансово положение, а спестяванията на родителите ми намаляваха с всеки изминал ден.


  В църквата знаеха през какво преминаваме, но ми предложиха да отида на летен лагер, като поемат две трети от таксата. Аз обаче бях градско момче и не ме привличаше идеята да прекарам седмица в гората. Освен това не се интересувах от четене на Библията и църковни събирания. Но хората от църквата и родителите ми ме убедиха да отида.


  Когато пристигнахме, ме запознаха с други момчета, с които веднага започнахме да общуваме. Притеснението ми изчезна само след няколко часа. Научих много неща за общността от вярващи и колко е важно да изграждам живота си с Христос. Забавлявахме се, плувахме, пеехме. Този лагер преобърна живота ми.


  Благодарен съм за църквата, която се погрижи за мен, и за служението, подарило ми прекрасното преживяване, при което Божията любов пусна дълбоки корени в моето сърце.


  Молитва: Боже, помогни ни да се вкореним в Тебе, като следваме Твоя Син, Исус Христос, амин.


  Мисъл за деня: Докато се колебая, Бог работи в мен.



Дъглъс Ръфъл (Тенеси, САЩ)



Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО ОТИВАТ НА ЛЕТЕН ЛАГЕР.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1470280
Постинги: 2465
Коментари: 24
Гласове: 1707
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930