Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2021 04:01 - ЖИВО ДОКАЗАТЕЛСТВО
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 665 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Псалом 42:1-11


„А Той му каза: Да възлюбиш Господа, твоя Бог, с цялото си сърце, с цялата си душа и с всичкия си ум. Това е най-голяматани първа заповед.“ (Матей 22:37-38)


  Не е нужно много, за да забележите, че в повечето случаи снимките на хората в социалните медии излъчват радост. Но във взаимоотношенията си с Богабтрябва да сме искрени - да показваме не само радостта, а и разочарованията.


  Моето най-голямо разочарование е болестта ми. Повечето хора биха казали, че съм се приспособил добре към това да не мога да ходя нормално, но аз изпитвам тъга. Докато се молех, Святият Дух ми откри, че съм събирал дълбоко в сърцето си гняв, без да го осъзнавам. За да допусна Бога до този вътрешен мрак, трябваше да призная, че съм гневен, понеже Той е позволил да бъда в това състояние. Приемането на истината беше пътят към моето изцеление.


  Чрез светлината на Божията любов Святият Дух постепенно променяше моята нагласа. Започнах да осъзнавам колко благословен съм, че мога да се движа, макар и с патерици! Новата ми мисия е да използвам тялото си, такова, каквото е, за Божия слава. Плашещо е да откриеш цялото си сърце пред Бога, но ако го сториш, Той ще те благослови и изцели раните. Обещавам. Аз съм живото доказателство.

    Молитва: Боже, помогни ни да те обичаме с цялото си сърце и да споделяме с Теб всичко, което преживяваме, амин.


  Мисъл за деня: Искреността пред Бога води до изцеление и пълнота.


  Брайън Валдес (Пенсилвания, САЩ)


  Да се молим за: ВЪТРЕШНО ИЗЦЕЛЕНИЕ  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1475296
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930