Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2021 04:00 - ЛЮБОВ ЗАВИНАГИ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 173 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: 4 царе 10-12; Йоан 1:29-51 и Пс. 136: 1-9



„И ние сме познали и сме повярвали в любовта, която Бог има към нас. Бог е любов.“ (1 Йоан 4:16)


  Преди време, четиригодишният ми син ми даде рамкирано дървено сърце върху метална поставка с думата „завинаги“ в центъра. „обичам те завинаги, мамо!“ - каза той.


  Благодарих му с прегрътка: „Аз те обичам повече.“


  Този безценен подарък все още ме уверява в неизменната обич на сина ми. В трудни дни Бог използва този мил жест, за да ме утеши и насърчи като потвъждава, че съм силно обичана.


  Рамката също ми напомня за дара на вечната Божия любов, изразена в Неговото Слово и потвърдена чрез Духа Му. Можем да се доверим на неизменната добрина на нашия Господ и да Го прославим с благодарност за Неговата нестихваща любов, както прави псалмистът (Пс. 136:1). Можем да издигнем в сърцата си Господ като Бог и Владетел над всичко (ст.2-3), докато размишляваме върху Неговите невероятни чудеса и безгранична мъдрост (ст.4-5). Бог, Който ни обича неизменно, е грижовният Създател на небето и земята, Който поддържа самото време (ст.6-9).


  Имаме причина за радост, защото вечната любов, за която пее псалмистът, е същата, която нашият всемогъщ Творец излива в живота на Своите деца днес. Независимо пред какво се изправяме, Той, Който ни е създал и е с нас, ни дава сила като ни уверява, че ни обича безусловно и напълно. Благодаря Ти, Боже, за неизброимите напомнители на Твоята безкрайна и животопроменяща любов!      Х. Диксън


  Боже, моля Те, помогни ни да обичаме Теб и другите, като ставаме все по-уверени в Твоята вечна любов към нас, амин.


  КАК БОГ ВИ УВЕРЯВА В СВОЯТА ЛЮБОВ? ПО КАКВИ НАЧИНИ Е УКРЕПВАЛ ВЯРАТА ВИ?  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1468198
Постинги: 2463
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930