Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2021 04:00 - НУЖДА ОТ НАСТАВНИК
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 126 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: йеремия 20-21; 2 Тим. 4 и Тит 2:1-8



До Тит, истинското ми чедо по общата ни вяра.“ (Тит 1:4)


  Когато влязаох в офиса на новия ми началник, бях предпазлива и напрегната. Предишният ми шеф ръководеше отдела грубо и със снизходително отношение, като често ме разплакваше (както и други от колектива). Сега се питахкакъв ли ще бъде новият шеф. Малко след като пристъпих прага на офиса му, усетих как страховете ми се разсейват, докато той ме приветстваше топло и ме помоли да му разкажа за себе си и за трудностите в работата ми. Той слушаше внимателно и аз разбрах от израза на лицето му и милите му думи, че наистина е загрижен. Този човек вярваше в Христос и стана мой наставник в работата, насърчител и приятел.


  Ап. Павел е духовен наставник на Тит, неговото „истинско чедо по общата вяра“ (Тит 1:4). В своето послание до Тит, Павел му дава нужните съвети и насоки относбо ролята му в църквата. Той не просто го поучава, но и показва как да предава „здравото учение“ (2:1), да бъде „пример на добри дела“ и да практикува „здраво и безукорно говорене“ (ст.7-8). Като резултат, тит става негов другар, брат и съработник (2 Кор. 2:13; 8:23) и от своя страна, наставник на останалите.


  Наставниците - учители, треньори, баби и дядовци, млади водачи или пастири - са ни послужили много като са ни насочвали чрез своите познания, мъдрост, насърчение и вяра в Бога. Кой би могъл да има полза от духовните уроци, които сте научили във времето на своето ходене с Христос?       А. Киеда


  Отче, благодарен съмз а всички, които са били мои наставници във времето, когато най-много съм се нуждаел от тях. Насочи ме към някой, който може би има нужда от моето насърчение днес, амин.


  КОЙ Е БИЛ ЗА ВАС ДУХОВЕН НАСТАВНИК? ВИЕ НА КОГО СТЕ БИЛИ? И НА КОГО БИХТЕ МОГЛИ ДА ПОСЛУЖИТЕ КАТО ТАКЪВ?  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469363
Постинги: 2464
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930