Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2021 04:00 - ЛИЛАВИЯТ ШАЛ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 751 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Исус Навин 1-3; Марк 16 и Римл. 15:23-33



„Но аз ви моля ... да ме поддържате с усърдна молитва към Бога за мен.“ (Римл. 15:30)


Докато се грижех за майка ми в раковия център на стотици мили разстояние от нашия дом, аз казвах на вярващите да се молят за нас. С изминаването на месеците, изолацията и самотата изтискаха силите ни. Как бих могла да се грижа за майка си, ако се поддам на физическото, умственото и емоционалното изтощение?


  Един ден моя приятелка ми изпрати неочакван пакет. Джоди беше изплела лилав молитвен шал, топло напомняне, че има хора, които се молят за нас ежедневно. Всеки път, когато увивах мекото плетиво около раменете си, аз усещах как Бог ме прегръща чрез молитвите на Своите хора. Години по-късно, Той все още използва този лилав шал, за да ме утеши и направи по-решителна.


  Ап. Павел потвърждава важността и духовно освежаващата сила на молитвата за другите. Чрез своята искрена молба към вярващите за молитвена подкрепа и насърчение по време на пътуванията му, Павел показва как тези, които се молят за другите, участват в служение (Римл. 15:30). Като споменава конкретни молитви, апостолът не само признава своята зависимост от другите вярващи, но и изразява увереност, че Господ е верен да отговаря на молитвите (ст.31-33).


  Ще има дни, в които се чувстваме сами. Но Павел ни показва как да потърсим от другите молитвена подкрепа така, както и ние се молим за тях. Когато сме „увити“ в застъпническите молитви на Божиите хора, ние можем да изпитаме Божията сила и утеха, без значение къде ни отвежда животът.                             К. Диксън


  Любящи Господи, благодаря Ти за дара на застъпническите молитви и за увереността, че ме чуваш и се грижиш за мен където и да отида, амин.


  КОГО Е ИЗПОЛЗВАЛ БОГ, ЗА ДА ВИ НАСЪРЧИ ЧРЕЗ ЗАСТЪПНИЧЕСКА МОЛИТВА? ЗА КОГО МОЖЕТЕ ДА СЕ МОЛИТЕ ДНЕС?  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1473180
Постинги: 2473
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930