Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2021 04:00 - ПОДРЯЗАН, ЗА ДА ЦЪФТИ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 369 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: изход 29-30; матей 21:23-46 и Йоан 15:1-12



„Всяка пръчка в Мен ... която дава плод, подрязвам я, за да дава повече плод.“ (Йоан 15:2)


  Докато наблюдавах как една пчела каца върху разцъфната салвия, аз се възхитих на великолепните клонки на храста, които искряха със своите цветчета. те бяха яркосини и привличаха погледа, а също - и пчелите. И все пак миналата есен аз се запитах дали салвията ще цъфне отново. Когато родителите на съпругата ми подрязаха градинския чай до корен, помислих, че са решили да се отърват от него. Но сега бях свидетел на благотворния резултат на подрязването, който беше много силно изразен.


  Изненадващата красота, която произлиза от грубото отрязване може би е една от причините Христос да избере тази метафора, за да опише Божието действие сред вярващите. В Йоан 15 Той казва: „Всяка пръчка в Мен ... която дава плод, подрязвам я, за да дава повече плод.“ 


  Думите на Господ Исус ни напомнят, че и в добрите, и в лошите времена, Той винагид ейства в нас за духовно обновление и плодородие (ст.5). В „подрязващото“ време на страдание и емоционално безплодие, може би се питаме дали някога отново ще процъфтим. Но Христос ни насърчава да продължаваме да стоим близо до Него: „Както пръчката не може да даде плод от само себе си, ако не остане на лозата, така и вие не можете, да пребъдете в Mен.“ (ст.4).


  Докато продължаваме да черпим благодат от Христос, плодовете и красотата в живота йи (ст.8) ще покажат на света Божията добрина.      А. Холц


  Отче, помогни ми да Ти се доверявам в трудните периоди в живота си като знам, че Ти действаш, за да произведеш красота и промяна в живота ми. Амин.


  КАК БОГ Е ИЗПОЛЗВАЛ БОРБИТЕ В ЖИВОТА ВИ, ЗА ДА ПРОИЗВЕДЕ РАСТЕЖ И ДОБРИ ПЛОДОВЕ? КАК МИСЛИТЕ, ЧЕ ВРЕМЕТО НИ ДАВА ПЕРСПЕКТИВАТА ДА ОСЪЗНАЕМ БОЖИЕТО ДЕЙСТВИЕ В СВОЯ ЖИВОТ?  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1468993
Постинги: 2463
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930