Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2021 04:00 - МАЛКА РИБА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 1283 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 „Ела и ме следвай.“ (Матей 19:21)



Прочит: Изход 1-3; Матей 14:1-21 и Матей 19:16-26


  Семейна двойка от Англия, която живееше в Западна Африка, успя да се сприятели с един мъж от техния град и многократно споделяха с него Христовата любов и вестта за спасение. Приятелят им обаче не беше склонен да изостави дългогодишната си преданост към бащината религия, въпреки признанието, че вярата в Христос е „по-великата истина“. Несигурността му беше отчасти мотивирана от финансови причини, тъй като той беше водещо лице в своето изповедание и зависеше от възнаграждението, което получаваше. Освен това се страхуваше да загуби репутацията си сред хората от своето общество.


  Той обясни с тъга: „Аз съм като един човек, ловящ риба с ръце в потока. В едната ръка съм хванал малка рибка, но друга по-голяма минава наблизо. За да хвана по-голямата, аз трябва да пусна малката!“


  Богатият младеж в Матей 19 глава има подобен проблем. Когато приближава до Христос, той Го пита: „Какво добро да сторя, за да имам вечен живот?“ (ст.16). Младежът изглежда искрен, но не желае напълно да предаде живота си на Христос. Той е богат не само на пари, но е натрупал и самочувствие от убеждението, че следва правилата на Закона. Въпреки че се стреми към вечен живот, в сърцето му земните неща имат приоритет и затова той отхвърля Христовия призив да Го следва.


  Когато смирено предадем живота си на Христос и приемем Неговия безплатен дар на спасение, Той ни кани: „Ела и Ме следвай.“ (ст.21).          С. Каспър


  Скъпи Отче, благодаря Ти, че предаде Своя Син като отплата за греховете ми. Помогни ми да Ти се предам напълно, амин.


  КОЕ Е ЕДИНСТВЕНОТО НЕЩО, КОЕТО ХРИСТОС ИЗИСКВА ОТ НАС, ЗА ДА ПОЛУЧИМ СПАСЕНИЕ И ВЕЧЕН ЖИВОТ С НЕГО? КАКВО ВИ СПИРА ИЗЦЯЛО ДА МУ СЕ ПРЕДАДЕТЕ?  



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1474344
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930