Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2021 04:00 - ВСИЧКИ ПЪТИЩА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 294 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Битие 36-38; Матей 10:21-42 и Йоан 14:1-7



„Исус му каза: Аз съм пътятт и истината и живота.“ (Йоан 14:6)


  „Не излизай на магистралата!“ - получих това съобщение от дъщеря си един ден, докато си тръгвах от работа. Пътят до вкъщи буквално се беше превърнал в паркинг. Започнах да пробвам алтернативни маршрути, но след като попаднах в сериозен трафик, се отказах. Прибирането вкъщи трябваше да почака малко, затова подкарах в противоположна посока към едно спортно събитие, в което участваше моята внучка.  Откритието, че никой път не може да ме отведе у дома, ме накара да помисля за хората, които казват, че всички пътища водят до Бога. Някой вярват, че пътят на добротата и правилното поведение ще ги отведе там. Други избират пътя на извършването на религиозни ритуали и спазването на традиции.


  Който разчита на тези пътища обаче, ще стигне до задънена улица. Има само един път, който води до Божието вечно присъствие. Господ Исус изявява това, което казва: „Аз съм пътят и истината, и животът; никой не идва при Отца освен чрез Мен“ (Йоан 14:6). Той разкрива, че ще умре, за да отвори път за нас, по който да влезем в дома на Неговия Отец -  в Неговото присъствие и истинския живот, който ни осигурява днес и във вечността.


  Пропуснете блокираните пътища, които не водят към Божието присъствие. Вместо това се доверете на Христос като на свой Спасител, защото „който вярва в Сина, има вечен живот“ (3:36). А за вас, които вече вярвате в Него, намерете почивка в пътя, който Той е осигурил.      Д. Бранън


  Скъпи Боже, искам да Ти се доверя за вечността. Благодаря Ти за спасението, което се намира единствено в Христос, амин.


  ЗАЩО Е ОТ СЪЩЕСТВЕНО ЗНАЧЕНИЕ ДА ЗНАЕМ, ЧЕ САМО ХРИСТОС МОЖЕ ДА СПАСЯВА? ЗАЩО ЧОВЕК Е СКЛОНЕН ДА СЕ ОПИТВА ДА ДОБАВЯ НОВИ ИЗМИСЛЕНИ ВАРИАНТИ НА „ПЪТИЩА“ КЪМ НЕБЕТО?  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446653
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031