Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2021 04:00 - ПОМОЩ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 534 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: 1 Петрово 5:5-7



„Когато минаваш през водите, с теб ще бъда, и през реките - те няма да те потопят ...“ (Исая 43:2)


  Понякога се чувствам отчаян - при толкова много промени в кратък период от време, с толкова неизпълнени ангажименти и толкова неуредени проблеми. Съзнавам, че има моменти, в които съм толкова безпомощен, че не мога да направя нищо. Просто стоя и бездействам.


  В църквата, в която съм пастор от няколко години, се чувствах страшно изморен.  Един добър приятел забеляза състоянието ми, повика  ме и ми каза: „Тази църква не съществува от месец или от година. Направи каквото е по силите ти, а за останалото кажи на другите и остави на Бога.“ В началото не приех този съвет сериозно, но колкото повече се замислях, толкова повече го разбирах.


  Споделянето и молитвата са добра помощ във време, когато чувстваш, че не можеш да се справиш със собствени сили. Споделянето на проблемите означава, че те няма да бъдат подминати. Молитвата оставя на Бога да стори това, което не е по нашите сили. Вероятно Той има предвид друг човек или друг начин за разрешаване на проблема. Като забелязваме проблемите и се молим за тях, ние поверяваме себе си и другите на Божията грижа и показваме готовността си да бъдем Божии съработници.


  Молитва: Господи, благодарим Ти, че ни помагаш, когато се чувстваме безсилни да разрешим всичките си проблеми. Помагай ни да разберем, че не всяка работа е наше задължение, амин.


  Мисъл за деня: С какво Бог ме призовава да не се занимавам днес? Майкъл Сандърс (Мичигън)


  Да се молим за: СМИРЕНИЕ ДА ПОМОЛИМ ЗА ПОМОЩ.  



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1472913
Постинги: 2473
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930