Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2021 04:00 - ДОВЕРИЕ В БОГА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 184 Коментари: 0 Гласове:
2



 Прочит: Псалом 106:24-27



„Заповядвам ти: бъди силен и смел; да не се плашиш и да не се страхуваш; защото Господ, твоят Бог, е с теб където и да идеш.“ (Исус Хавин 1:9)


  Телефонното обаждане с молба да изнеса лекции предизвика у мен паника. Започнах да си представям всички възможни проблеми: Ако не съм достатъчно запозната с материята? Ако студентите ми задават въпроси, на които не мога да отговоря? Ами ако разберат, че не съм наясно с нещо? Имах избор - да се отдам на паниката или да се доверя на Бога, с Чиято помощ мога да се справя с всичко (Фил. 4:13).


  Докато мислех какво да правя, си спомних з израилтяните, които стояха пред Обещаната земя, изпълнени със страх. Те не вярваха достатъчно в  Божиите обещания за успех. Притесняваха ги големите мъже, които живееха в тази земя. Бяха забравили всички чудеса, които Бог беше извършил за тях. 


  Най-доброто решение беше да приема предизвикателството, като се доверя на Божията помощ. Той наистина ми помогна, като ми даде мъдрост и смелост да се справя със задачата.   Когато сме изправени пред сериозни предизвикателства, трябва да си припомняме Божията вярност. Това ще ни направи по-смели, за да се справим с трудностите.


  Молитва: Боже, благодарим Ти, че винаги си до нас. Помагай ни да се справим с предизвикателствата по своя път, амин.


  Мисъл за деня: Бог ми помага да се справя с всички трудности. Лин Каридис (Мичигън)


  Да се молим за: УЧИТЕЛИТЕ, КОИТО НЯМАТ ДОСТАТЪЧНО ОПИТ.  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1473703
Постинги: 2474
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930