Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2021 04:00 - ИЗКОРЕНИ ПЛЕВЕЛИТЕ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 229 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Марк 4:3-9



„Най-накрая, братя, всичко е истинно, което е честно, което е праведно, което е чисто, което е любезно, което е благодатно, ако има нещо добродетелно и ако има нещо похвално - това зачитайте.“ (Фил. 4:8)


  След продължителния период на валежи нямах търпение да се върна отново към работата в градината. Беше добре, че нямаше да се налага да поливам растенията. Те бяха избуяли. Плевелите - още повече. Сякаш растяха двойно по-бързо и притискаха всички останали растения в градината.


  Умът ми понякога прилича на тази градина. Негативните мисли избуяват и постепенно започват да задушават положителните. Трябва да се справя с тях, както и с бурените - да ги издърпа от корен, за да не завладеят целия ми ум. Открих, че най-добрият начин да сторя това е, като започна да чета всеки ден Библията и да се моля.


  Насочването на ума към Бога още от сутринта влияе на мисленето ми през целия ден. Когато лошите мисли се появят, Божиите обещания ми помагат да ги разпозная и ми дават сила да насоча ума си към Неговата истина.


  Молитва: Боже, благодарим Ти, че ни даваш Своето слово на истината, което да ни води, за да следваме Твоята воля. Амин.


  Мисъл за деня: Насочването на ума ми към Божията истина ми помага да мисля ясно. Санди Стори (Сев. Каролина)


  Да се молим за: ГРАДИНАРИТЕ.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469773
Постинги: 2465
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930