Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2021 04:00 - ТАКА ДА БЪДЕ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 164 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Исая 12:1-6


„... и ще уповавам и няма да се боя ...“ (Исая 12:2)


  Песента Let it Be, написана през 1970 г. от Пол Маккартни, винаги ме е успокоявала. Сега, когато вече съм на по-зряла възраст, тя има по-различно значение за мен. На 88 се замислям за многото неща, които вече не мога да правя, особено след последното годишно събиране на нашето голямо семейство.


  Винаги съм отговарял за семейната ни хижа и за земята, която имаме. Това ми носеше голяма радост и се гордеех с постигнатото. Тази година вече не можех да бъда полезен. Беше ми трудно да приема този факт. Децата ми постоянно повтаряха: „Татко, ти свърши чудесна работа през всичките тези години, но сега е наш ред. Така да бъде! (Let it Be)“. През целият си живот съм служил като пастор. Колко пъти съм казвал на отчаяни хора: „Трябва да уповаваме на Бога и да не се страхуваме!“ Опитвал съм да ги насърча с думите, които съм отнасял към самият себе си: „Ще има отговор, така ще бъде.“ Но сега ставаше дума за мен! Изправяйки се пред непознати обстоятелства, трябваше да подложа своята вяра на изпитание. Открих по различен начин, че Божиите обещания са верни. Ден след ден Той ми помага да предоставям всичко в Неговите ръце, които са много по-силни и грижовни от моите.


  Молитва: Боже, помагай ни да се успокояваме и да възлагаме всичко на Теб, защото Ти ще се погрижиш за нашето бъдеще. амин.


  Мисъл за деня: Каква нова отговорност ми възлага Бог? Дейвид  Нехт (Сев. Дакота)


  Да се молим за: РОДНИНИ, КОИТО ОТГОВАРЯТ НОВА СТРАНИЦА В ЖИВОТА СИ.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469307
Постинги: 2464
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930