Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2020 04:00 - ОЩЕ ЕДНА КРАЧКА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 376 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Матей 14:23-31 „А Исус веднага им проговори: Дерзайте! Аз съм; не бойте се!“ (Мат. 14:27) Двегодишната ми дъщеря пристъпи към морската вода с неуверени крачки и заяви, че я е страх да влезе по-навътре. „Всичко е наред“ - успокои я нейната леля. - „Направи само още една крачка.“ Тя я послуша. „Браво! - каза леля Ники. - Сега още една.“ Тя пристъпи напред, после още малко, като не пускаше ръката на леля си. Постепенно малката ми дъщеря беше потопила краката си във водата и викаше ентусиазирано: „Вътре съм! Вътре съм!“
А аз ѝ завиждах, като си припомнях колко често не съм имала смелостта да последвам Исус и да се насладя на духовната победа.  Винаги съм се притеснявала от несигурността. Това чувство пречи на много от нас, които мислят, че ако пристъпят по-смело напред, на тях няма да се гледа с добро око. Но Исус преодоля много предразсъдъци на Своето време. Той не иска да стоим изплашени на брега, а ни приканва да престъпим към истинската победа. „Още една крачка“ - ни казва Той. Искам да почувствам същата радост, каквато почувства моята двегодишна дъщеря, докато си играеше с вълните. Искам да изпитам радостта от победата над страха и несигурността. Но пътят към тази радост изисква да продължавам да правя крачки.

  Молитва: Господи, давай ни смелост да Те следваме. Амин.

  Мисъл за деня: С помощта на Христос можем да преодолеем страха. Сара Рийвс (Джорджия)

  Да се молим за : СМЕЛОСТ.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1474105
Постинги: 2474
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930