Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2020 04:05 - ГОТОВНОСТ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 206 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Псалом 39:4-13


„Научи ме, Господи, за кончината ми и за броя на дните ми - какъв е. Дай ми да зная колко съм кратковременен.“ (Пс. 39:4)

  Като гледаме към Новата година, изпълнени с различни планове и намерения, нека се вслушаме в гласовете на богоугодни хора от миналото, които ни насърчават да мислим за най-пренебрегваната, но неизбежна реалност - собствената ни смърт. Тома Кемпийски (1379-1471) пише: „Щастлив е този, пред погледа на който винаги стои часа на смъртта му и всеки ден се подготвя за нея.“ А Франсоа Фенелон (1651-1715) е написал: „Не можем да не съжаляваме слепотата на хора, които не искат да амислят за смъртта и които отхвърлят неизбежното преминаване във вечността, за което бихме били щастливи да мислим често. Смъртта безпокои само плътските хора.“

image Тези мъже не говорят за депресиращото въздействие на мисълта за смъртта, а за действен подход към живота. Ние, подобно на псалмопевецът Давид, трябва да се молим: „Научи ме, Господи, за кончината ми и за броя на дните ми - какъв е. Дай ми да ззная колко съм кратковременен ... наистина всеки човек колкото здраво и да стои, е само лъх.“ (пс. 39:4, 6). Давид говори за хора, които работят напразно, трупайки богатство без да имат идея кой ще го използва след тях (ст.6). Псалмопевецът завършва, като изповядва, че надеждата му е в Бога, Който единствено може да го пази от живот на духовен бунт и бедствие (ст.7-8).

  Когато надеждата ни е в Бога, си струва да имаме предвид краткотрайността на живота ни на земята.  -  Д. Маккасланд

  Господи, знаем, че животът ни на тази земя е толкова кратък в сравнение с вечността. Благослови ни, изпълни ни с благодат, употреби ни да разказваме за Твоята любов и доброта колкото е възможно повече до времето, когато ще те видим. Амин.


КАТО МИСЛИМ ЗА НЕИЗБЕЖНОСТТА НА СМЪРТТА, ЩЕ ИМАМЕ ДЕЙСТВЕН ПОДХОД КЪМ ЖИВОТА.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1473964
Постинги: 2474
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930