Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2020 05:05 - БАРИЕРИ И БЛАГОСЛОВЕНИЯ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 276 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Йоан 4:27-39

„Много ... повярваха в Него поради думите на жената, която свидетелстваше: Той ми каза всичко, което съм правила.“ (Йоан 4:39)

  Какво вижда Исус, когато поглежда жената при кладенеца, според разказа на Йоан 4? Вижда някого, който иска да бъде разбран и има огромна нужда да знае, че е обичан.  Най-вече, Той вижда някого, който се нуждае от това, което само Той може да даде  - ново сърце.

  Не е случайно, че всички ученици отиват в града да купят храна. Сигурно са щели да се опитат да предупредят Христос да не говори с тази личност - жена, самарянка и то с лоша репутация.
image
  Тъй като не следва някакъв установен протокол, Исус използва тази среща, за да благослови жената с истината за „живата вода“ (Йоан 4:10). Само в един разговор Той събаря бариерите на старата враждебност между евреи и самаряни, на предубеждението за пола, на етническото и расовото разделяне. И тази жена става първата от множество самаряни, които изповядват, че Исус е Месия (ст.39-42). Когато разказва на другите за срещата си с Човек, Който знае „всичко, което съм направила“, тя вече прилага на практика принципа „сеене и жънене“, на който Исус учи последователите Си (Йоан 4:35-38). Мнозина за повярвали този ден, а по-късно Филип,  Петър, Йоан и други апостоли ще проповядват в Самария и ще доведат още много заблудени души при Христос (Деян.8:5-14; 15:3). 

  Когато кажем на другите за собствената ни „среща“  с Исус, ние ги благославяме с „жива вода“.  -  С. Каспър

Потъвах в тресавище, Той ме достигна и с нежна ръка от калта ме издигна; От мрака към слънцето аз полетях и хваля Спасителя, Който познах.  -  Гейбриъл

 
  ВЯРАТА, КОЯТО СИ СТРУВА ДА ИМАШ, Е ВЯРАТА, КОЯТО СИ СТРУВА ДА СПОДЕЛЯШ.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1466132
Постинги: 2458
Коментари: 24
Гласове: 1704
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930