Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2020 04:05 - НЕИЗПОЛЗВАНИ СКОРОСТИ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 386 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Тит 3:1-8


„Да бъдат готови за всяко добро дело.“ (Тит 3:1)

  Първото ми колело имаше само една скорост. Независимо дали карах бързо или бавно, дали се изкачвах или слизах, тази скорост правеше всичко. Следващото ми колело имаше три скорости: една за равна повърхност, една за изкачване и друга за спускане надолу. Третото ми колело имаше 10 скорости, които ми даваха по-голям избор. Макар че последният ми велосипед имаше повече скорости, от които да избирам, не използвах всичките всеки път, когато го карах. Някои бяха добри за тръгване и за изкачване, други бяха за набиране на скорост, а трети бяха най-удачни за спокойно, бавно каране. Но важното за скоростите е това: Макар че не използвам всичките по едно и също време, това не означава, че никога няма да имам нужда от тях. image Същото важи и за нашите духовни дарби и способности. По време когато смятам, че нямам възможност да върша определени неща, които по-рано съм правила, вместо да се чувствам безполезна и неоценена, аз благодаря на Бога за „скоростта“, която понастоящем мога да използвам. Само защото едно умение не е необходимо точно сега, не означава, че никога няма да бъде потребно.

  Духовните ни дарби са необходими по различни начини и в различни моменти. Нуждите и обстоятелствата се променят по неочаквани и непредвидими начини. Ап. Павел напомня на Тит: „Да бъдат готови за всяко добро дело.“ Дано това да е вярно и за всички нас.  -  Д. Линк

  Баща небесен, помогни ми да помня, че това, което правя зависи от Теб, но начина, по който го върша, зависи от мен. Когато съм зает или се намирам в покой, нека да бъда миролюбив, кротък, добър и любящ. Амин.


НЕКА ИНСТРУМЕНТИТЕ ВИ ДА БЪДАТ ГОТОВИ - БОГ ЩЕ ВИ НАМЕРИ РАБОТА.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1437354
Постинги: 2431
Коментари: 24
Гласове: 1688
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031