Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2020 04:05 - ПО СРЕДАТА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 382 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Еклисиаст 3:1-22

„Има време за всяко нещо и срок - за всяка работа под небето: време за раждане и време за умиране ...“ (Екл. 3:1-2)
  Тези думи от Еклисиаст оридават нов смисъл на всеки етап от нашия живот. 1-ят пасаж от 3-та глава представя различни опозиции. Каква пропаст съществува между това да обичаш и това да мразиш; между смеха и плача; между тъгата и радостта!  И сред целия този вихър от крайни емоции и действия виждаме забързания ход на живота, който преминава през своите етапи. Децата растат, родителите остаряват и поколенията се сменят.
  Всеки от нас се сблъсква в живота си със ситуации, които изискват да направим непознат за нас избор. Нещата понякога се развиват не както очакваме. Изведнъж пред нас изникват нови обстоятелства, с които се налага да се справяме. Вече съм родена на този свят, краят на земният ми път предстои. Сега съм някъде между тези два етапа, между първото и последното. Убедена съм, че в този ход на времето трябва да съм отворена за всички възможности, които ни дарява Бог.

  Засадено е, но засаденото очаква жътва. Дотогава трябва да расте и да дава плод.

  Молитва: Господи, ние живеем в едно междинно време. Помагай ни да се учим от всеки етап на своя живот. Живеем с надеждата един ден да бъдем в Твоето вечно присъствие, амин.
  Мисъл за деня: На какъвто и етап да се намираме в живота си, все още ни остава време за растеж. Джудит Кръм (Вермонт)
  Да се молим за: ХОРАТА НА СРЕДНА ВЪЗРАСТ.  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446406
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031