Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2020 04:15 - ПРОТИВ ГНЕВА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 201 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Ефес. 5:25-33

„По това ще познаят всички, че сте Мои ученици, ако имате любов помежду си.“ (Йоан 13:35)

Веднъж, когато взаимоотношенията ни със съпругата ми се обтегнаха, погледът ѝ започна да изразява страх. Смятах, че контролирам гнева си, но просто не можех да споря с изпълнените ѝ с боязън очи. Аз измъчвах жена си и децата си. Молех се отчаяно Бог или да ме освободи от този гняв или да ми отнеме живота.
Господ ми отговори чрез пастора. След като се моли за мен, той ми каза: „Трябва да спреш да се опитваш да преодоляваш гнева си. Просто се научи да обичаш.“ Лошото е, че не знаех как да обичам. Почти изгубил надежда, се помолих отново, но молбата ми бе Господ да ме научи да обичам. Бог насочи вниманието ми към пасажи от Словото като този в 1 Кор. 13 и аз продължих да моля Спасителя да премахне каменното ми сърце и да ми дари ново, крехко сърце, както е обещано в Йезекил 11:19 и 36:26. Чрез съвети и примери от Писанието, Бог съвсем точно ми показа корените на моя гняв. Но най-важното е, че ми показа как да се справя с тях и ме научи да обичам. Когато любовта в сърцето ми се усили, тя се прояви и в моите действия, а гневът ми стихна. Станах по-покорен на Бог и показвах на дело любовта си към своята съпруга, проявявайки търпение и доброта, засвидетелствайки Божията любов. Това бе разрешението на проблема ми с гнева. И може би заради това заповедите могат да се обобщят в едно - любов. Когато обичаме ближните си, няма място за гняв.

Молитва: Господи, прости ми, когато не можем да обичаме тези, с които съжителстваме. Помогни ни всеки ден да засвидетелстваме Твоята любов на другите, амин.

Мисъл за деня: „Най-голямата от тях е любовта.“
Робърт Каменич (Кентъки)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО ГНЕВЪТ МИ Е НАРАНИЛ.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446586
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031