Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2020 04:30 - ВДЪХНОВЯВАЩИ ЦИТАТИ ОТ МАРТИН ЛУТЪР КИНГ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 327 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Направи първата стъпка с вяра. Пътят ти напред няма да е осветен, ти само направи първата стъпка.

Верижната реакция, при която омразата поражда омраза, трябва да бъде пречупена, или ние ще рухнем в тъмната пропаст на взаимното унищожение.

Ако обичате враговете си, ще откриете, че дълбоко в корените на любовта се крие силата на освобождението.

Ако се оставите на изкушението, да използвате насилие в борбата си, идващите поколения ще наследят дългата и безутешна нощ на огорчението.

Ако човек не открие нещо, за което си струва да умре, той не заслужава да живее.

Истинският мир е не само отсъствието на напрежение, но и наличието на справедливост.

Аз съм така смел да вярвам, че навсякъде хората могат да се хранят по три пъти на ден за своето тяло, да получават образование и култура за своя дух и чест, да имат равноправие и свобода за своята душа.

Наистина законът не може да принуди някой да ме обича, но може да го спре да ме линчува, което аз намирам за много важно.

Ненасилието е мощно и справедливо оръжие. Наистина, то е едно своеобразно оръжие в историята; то удря, без да причинява рани и то щади тези, които го притежават.

Накрая ще запомним не думите на нашите врагове, а мълчанието на нашите приятели.

Омразата парализира живота; любовта го изцелява. Омразата обърква живота; любовта връща хармонията. Омразата помрачава живота; любовта го озарява.

Направи първата стъпка с вяра. Пътят ти напред няма да е осветен, ти само направи първата стъпка.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1470025
Постинги: 2465
Коментари: 24
Гласове: 1707
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930