Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2019 05:00 - БОЖИЕТО СПАСЕНИЕ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 489 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Ефес. 2:1-10

„Защото по благодат сте спасени чрез вяра, и то не от самите вас; това е дар от Бога ...“ (Ефес. 2:8)

Живея в град, където учениците имат силен състезателен дух. И аз като ученичка ходех постоянно на състезания и се стремях да съм на челно място. Когато някой получеше по-добри резултати от мене, аз си казвах, че следващия път мога да съм по-добра от него. Но вместо радост, това ми носеше напрежение и умора.

Когато завърших втори курс в колежа, получих сериозни грипоподобни симптоми и започнах да отслабвам. Успях да завърша, но много се притеснявах за бъдещето. при толкова влошено здраве, какво изобщо щях да правя?

Библията ми даде утеха тогава и продължава да ми помага и днес. Тя ми напомня, че сме спасени по Божия благодат. Спасението ни е дар. Бог не очаква от нас високи постижения, определен статус в обществото или голям успех. Божията любов и милост са дарени на всеки, който се обърне към Бога. Дори в трудни периоди Той ни възстановява чрез Своето слово и любовта Си.

Молитва: Велики Боже, благодарим Ти, че спасението ни не зависи от нашите постижения. Помагай ни да чувстваме Твоето присъствие винаги в живота си. Амин.

Мисъл за деня: Бог ме обича независимо от моите постижения.
Фло Оу (Китай)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО МИСЛЯТ, ЧЕ СТОЙНОСТТА ИМ СЕ ОПРЕДЕЛЯ ОТ ТЕХНИТЕ ПОСТИЖЕНИЯ.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445559
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031