Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2019 06:18 - ВИДЯХ АДА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 1899 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  ... мислех, че ще ме заведе на Небето, защото имах уверението за своето спасение, но вместо това, ние влязохме в един тунел, право в сърцето на земята. Стигнахме  до едно определено място, от което се носеше воняща миризма, която ме отврати. Обърнах се към Господа и Му казах: „Не искам да отида на това място.“ Господ ми отговори със силен глас: „Много е важно за теб, първо да отидеш там. Трябва да видиш какво има на това място.“


Влязохме. Беше едно много тъмно и ужасно място. Чух стенания; Божието Слово ни говори за тях. О, Църкво Божия; о, мои скъпи, възлюбени братя, никога няма да забравя тези стенания! Когато стигнахме края на тунела, седнахме на една скала и Господ ми каза: „Погледни!“ Пред мен се откри потресаващата, страшна гледка на Ада. Видях тела, които ридаеха, виеха и стенеха; чух ужасни писъци. В Ада, всеки мисли единствено и само за себе си; никой не го е грижа за другия; на това място има само плач, вопли и омраза. Адът е реален! Той не е просто някакъв мит или предание, както много си мислят; той не е нещо, което Църквата на Исус Христос е съчинила или измислила. А аз - плачех ли плачех, впила поглед в Господа. Господ ми каза: „Запечатай всичко това в ума си! Виж тази гледка!“ „Ааа, ааа ...“ , чувах аз. И тези стонове са за винаги ... за цялата вечност.  В Ада няма нищо друго, освен болка, страдания и омраза, за вечни векове! Обърнах се към Господа и Го попитах: „Има ли някой от моето семейство на това място?“ Той отговори: „Не искам да ти позволя да видиш никой член от семейството си тук!“ Божия Църкво, знаеш ли защо? Ние проповядваме на другите, но не и на нашите семейства, защото ни е страх, че те ще ни се ядосат. Но по-добре е те ни се разсърдят и ядосат, ако това ще им помогне да не попаднат на това място, изпълнено с болка и мъчение. Отново зададох на Господа същият въпрос: „Има ли някой от моето семейство на това място?“ и Той ми отговори по същият начин.


И пак Го запитах: „А тук  има ли някой когото познавам?“ „Да“, каза Той. „И Аз ще ти позволя да го видиш.“


Видях един млад мъж, който „изплува“ от дълбините. Това беше Александър. Бях се запознала с него по време на една евангелизационна кампания, която провеждахме заедно с моя съпруг в Доминиканската Република. Тогава чух глас, който ми каза: „Стани и иди. Ще се срещнеш с Александър, който ще мине от там. Ще му кажеш, че му давам последен шанс.“ Когато предадох тези думи на младият човек, той отговори: „Вие Християните, всичките сте луди! Където и да отидете все казвате, че Исус Христос  ще се завърне скоро.“ После, с доста ироничен тон подметна, че не вярвал, че всички тези неща били истина. Отговорих: „Но Бог дава живота и го отнема когато пожелае. Александър, ти ще умреш скоро.“ Той каза: „Твърде млад съм, за да умра. Пред мен има толкова много чудесни години на тази земя, през които ще се наслаждавам на живота.“


Две или три седмици по-късно, Александър умря, докато беше пиян. Така че той се озова на това място, изпълнено с болка и мъчения, тъй като пияниците няма да наследят Божието Царство, казва Всемогъщият Бог. Видях как два големи червея нападнаха Александър и го чух да стене със страдалчески глас: „Ааа! Ааа! Ааа!“
Той ме позна и каза: „Аз пренебрегнах своя последен шанс, но иди в дома ми и кажи на моето семейство да не идва на това място!" Христова Църкво, време е да кажеш на своето семейство, на колегите си ... където и да идеш ... казвай, че Исус спасява!


Господ ми каза: „Искам да видиш и други неща!“


Той ми позволи да видя огромно множество хора, които бяха измъчвани. После ми каза: „Част от тези човеци, някога Ме познаваха.“ Много души днес вървят по улиците без да знаят къде отиват. Но искам да ви кажа, братя, че пътя към Небето е много тесен и че ще става дори още по-тесен. Ще настъпят изпитания и вие ще бъдете пречистени като златото. Но не се страхувайте, кава Господ, Аз ще застана пред вас като могъщ  титан!“


Попитах Го: „Има ли вярващи сред тази тълпа?“ Господ отговори: „Да, знаеш ли защо те изгубиха своето спасение? Заради лошото свидетелство, което имаха на земята. Да, тези, които нямат добро свидетелство или добра репутация са много; те имат добро свидетелство само в местата за поклонение пред своите пастори и семействата си. Но те много се заблуждават, защото очите на Моя Отец виждат всичко и Той чува всяка казана дума; където и да сте, очите на Отца Ми виждат всичко, което се върши по лицето на земята. Знаеш ли защо те изгубиха своето спасение? Защото те не се държаха ... не се обхождаха като вярващи. Кажи на Моите люде, че е време да започнат да водят непорочен, добродетелен живот пред Отца Ми, пред дявола и пред света, за да не дават причина на дявола да ги обвинява и света да не ги сочи с пръст! Всред Моите люде има много, които дявола и света обвиняват; и дявола и света имат своите основателни причини да ги обвиняват!“ Време е да търсиш святост и освещение, Божия Църкво, време е да кажем на себе си и на нашето себелюбие: „НЕ!“ Нека оставим настрана  гордостта си, за да може Господ да извърши делото Си в нас!


След това се отправихме към друго място, където се намираше огненото езеро. Докато се приближавахме към него, около нас се носеше много неприятна миризма. Господ ми каза: „Това, което виждаш пред себе си е езерото от огън и жупел, приготвено за дявола, лъжливият пророк и антихриста. Аз не съм приготвил това езеро за човеците, но както тези, които не Ме приемат за свой Спасител, така и онези, които не се покоряват на Словото Ми, ще попаднат тук.“ В този момент забелязах, че Господ плачеше, казвайки ми: „Тези, които погиват са много повече от онези, които отиват на Небето.“


И на мига, Господ ми показа колко много хора, за една минута, отиваха на вечна смърт и погибел. Той ми каза: „Виж колко много души погиват! Моята Църква спи, въпреки че е приела силата Ми; тя има Моето Слово и Святият Дух, но  е заспала, мързелива е и е уморена. На земята има някои религии, които учат, че Ада не съществува. Иди и им кажи, че това място е много реално!“ Въпреки че стоях надалече от огненото езеро, аз чувствах горещината, която прииждаше към мен ...


  От:  Бернада Фернандез


Източник: http://www.the-new-way.org/testimonies/vis_081_i_saw_hell.html

Bernada Fernandez, Due Esperienze vissute nell’aldilа con Gesщ Cristo, [Two Experiences I Had with Jesus Christ in the hereafter], Parole de Vie, B. P. 3, 30920 – CODOGNAN (France), 1996, pages 10-16
   



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446221
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031