Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2018 04:33 - ТРАПЕЗА В ПУСТИНЯТА - 27 октомври
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 297 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 „Да изпълнявам волята Ти, Боже мой, е моето удоволствие.“  (Пс. 40:9)


Веднъж, преди доста години, получих дълбоко убеждение, че Бог ме призовава да извърша определена работа. Малко преди това, обаче аз се бях привдигнал от болничното легло и се чувствах още твърде слаб да сторя това. Ето защо започнах да се моля за сила. „Сигурно - мислех си аз - Той ще ми даде тази сила и тогава и аз ще мога да изпълня волята Му.“ Молих се настойчиво цели три месеца. Тогава Господ ми каза: „Достатъчно си се молил за своята слабост. Престани и я погреби!“ Много добре си спомням, че в този момент се разхождах по плажа, подпирайки се на една тояга. Спрях се и забих тоягата така дълбоко в пясъка, че тя се скри напълно от погледа ми. Тогава се изправих и казах: „Така, сега проблемът с моята слабост е вече погребан.“ Но едва направил няколко крачки почувствах, че отново ме обвзема съзнанието за моята немощ. „Ако трябва да изпълня задачата - помислих си аз - Бог трябва да ми върне силата. Друг начин няма!“ Неволно започнах отново да се моля. Но внезапно спрях. През ума ми като светкавица премина въпроса: „Не принизявам ли аз Неговата воля до нивото на моята слабост?“ Върнах се на мястото, където бях заровил тоягата и като я посочих, казах: „Господи, ето свидетелството за това, че аз погребах моята слабост. Вече никога няма да я извадя от тук. Слаб или силен - ще изпълня волята Ти!“  Кратко време след онзи пламенен ден, след като дадох гръб на моите лични трудности и се залових с изпълнението на възложената ми от Него задача, аз получих по чуден начин пълно физическо изцеление.  



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446597
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031