Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2018 04:08 - ТРАПЕЗА В ПУСТИНЯТА - 22 септември
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 296 Коментари: 0 Гласове:
0



 „И целия народ се стараеше да се допре до Него.“  (Лука 6:19)


Никой не може да изследва тайните пътища на Бога, както и никой не може да Му предписва начина, по който трябва да действа.
В Китай, една майка взела със себе си дванадесет годишният си син на път към едно светилище, разположено високо в планината. Докато се молела в храма, момчето спряло пред един идол и си помислило: „Ти си твърде грозен и мръсен, за да ти се моля. Не вярвам, че можеш да ме спасиш. Защо тогава да ти се покланям?“ От уважение към майка си, то все пак взело участие в церемонията. Когато тя завършила майка му се качила в носилката си, за да я отнесат отново в долината, но момчето се измъкнало и се скрило зад храма. Там на едно усамотено място то се спряло и казало: „Боже, Който и да си Ти, аз не мога да повярвам, че Ти живееш в този мръсен храм. Как да те намеря незная, но аз се поставям в ръката Ти, защото грехът е много силен, а светът ограбва. Където и да се намирам, аз Ти предавам живота си!“ Години след това аз се запознах с този човек и му разказах за Благата Вест на Евангелието. Тогава той ми отговори: „Днес за първи път се срещам с Исус Христос, но с Бога съм се срещал и друг път. Там горе в планината преди тридесет години нещо се случи с мен.“
„И всички, които се докосваха до Него оздравяваха.“  Как стана това? Исус не винаги ни дава да разберем начините, по които действа.




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446242
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031