Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2018 05:42 - ТРАПЕЗА В ПУСТИНЯТА - 28 и 29 февруари
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 362 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Всякога се радвайте в Господа и пак ви казвам, радвайте се!“ (Фил. 4:4)

Гоненето принуди Павел и Варнава бързо да напуснат групата на учениците в Антиохия в Писидия и да продължат пътя си (Деян. 13:50-52). Как това преждевременно заминаване се отрази на младата църква? Това беше група от наскоро повярвали християни, още деца във вярата. Не се ли обърнаха те към апостолите с гореща молба да останат при тях и да се грижат за духовният им напредък? „Ако сега ни напуснете, ние оставаме като стадо без пастир. поне един от вас можеше да остане, за да ни пази. Гонението е толкова силно и без пастир ние не можем да издържим.“ Казаха ли те подобно нещо? Не. Не се случи нищо подобно. Напротив. За наша изненада, Словото разказва: „Учениците се изпълниха с радост и със Святият Дух“. Когато Павел и Варнава си тръгнаха нямаше оплаквания, но всички бяха пълни с радост, защото мнозина чуха Благата Вест чрез апостолите. Но и не само за това. Всички християни бяха изпълнени със Святият Дух.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


„И ще ви дам Духа Си и ще ви направя да ходите в заповедите Ми.“ (Езекил 36:27)

Веднъж, в едно късно лято, аз прекарах отпуската си в един планински курорт и отседнах на квартира при семейството на един занаятчия. За моя радост ми се отдаде да доведа тези хора да една детинска вяра в Спасителя. Когато времето на моето пребиваване изтече и аз трябваше да се върна в Шанхай, на раздяла им оставих една Библия. Човекът имал навика да пие през зимата алкохол, понякога и в големи количества. Кратко време, след като се застудило на масата се появила и каната с виното. Майсторът навел глава да благодари за храната, но от устата му не излязла и дума. След два, три неуспешни опита той се обърнал към жена си: „Какво става? Защо днес не можем да се молим?“ Жена му започнала да прелиства Библията, за да открие причината. Но уви, не могла да намери обяснение, а аз съм бил много далеч. „Пий си виното!“ - казала тя. Но не, той знаел, че трябва преди това да произнесе благодарствена молитва, а не можел да го направи. „Махни го!“ . извикал накрая той и след като жена му изпълнена нареждането, те се помолили заедно за благословение. Когато, след известно време, човекът ме срещна в Шанхай, веднага ми разказа тази история. Със своя прост, но изразен език, той ми каза: „Началникът там горе, не ми позволи да пия от виното.“ „Много добре - отговорих аз - винаги слушай Началника там горе!“



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445311
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031