Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2018 05:00 - ДА ГО ТЪРСИМ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 263 Коментари: 0 Гласове:
0



 „И ще ме потърсите, и ще Ме намерите, като Ме потърсите с цялото си сърце.“ (Йеремия 29:13)

За прочит: Псалом 139:1-18

Спомням си как търсих Божието водителство при една възможност да започна нова работа. За да ме наемат, трябваше да се преместя със семейството си в Южна Азия - далеч от роднини, приятели и църква. Молех се, постех, четях Словото и търсех съвет от близки хора. В продължение на месеци искрено и с цялото си сърце очаквах Божия отговор. Исках да знам каква е Неговата воля. Но в един момент започнах да се питам дали наистина искам да Го познавам. Осъзнах, че Господ иска да бъде търсен не само за да отговори на нашите молитви, а за да общува с нас. Това със сигурност означава да стигна по-далеч от представянето на своите нужди. Трябва да се потопя в Неговото Слово, за да попият в мен Неговите истини.
Бог винаги е с нас, но Библията ни призовава да не спираме да Го търсим. Псалом 139 и Исая 55 могат да ни помогнат да размислим по-дълбоко върху Неговата мощ, слава и доброта и да осъзнаем, че Този, Който ни е сътворил, е с нас и ни помага. Такъв размисъл е необходим, за дастигнем по-далеч от това да представяме пред Бога своите нужди и да се устремим съм близко общение с Него.

Молитва: Боже, помагай ни истински да Те търсим с цялото си сърце, за да Те прославяме през всичките дни от живота си, амин.

Мисъл за деня: Днес ще търся Бога, но не само за да отговори на молитвите ми.

Автор: Гари Милър (Калифорния)

Да се молим за: НЯКОЙ, КОЙТО СЕ КОЛЕБАЕ ДАЛИ ДА ЗАПОЧНЕ НОВА РАБОТА.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469391
Постинги: 2464
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930