Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2018 06:00 - ВРЕМЕ ЗА ВСИЧКО
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 283 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Има време за всяко нещо и срок - зад всяка работа под небето (...) време за плач и време за смях; време за тъга и време за радост.“ (Екл. 3:1, 4)

За прочит: Еклисиаст 3:1-8

Когато племенникът ми ми се обади, за да ми съобщи, че 27-годишната ми племенница Джен е починала внезапно и съвсем неочаквано, цялото ми тяло започна да трепери. Тя ми беше като дъщеря. През дългите дни след нейната смърт се питах дали изобщо някога ще мога да се усмихна отново. Сърцето ми беше разбито и не знаех дали щеше да се възстанови. 
Днешният прочит от Еклисиаст ми напомня, че някои моменти от живота ни носят тъга, но идват и такива, които носят радост. Когато сме покосени от силна скръб, ни се струва, че никога повече няма да се зарадваме. Мислим, че болката е неизличима. Не можем да си представим по-тежък момент от този. Сякаш сме в капан, от който няма надежда да излезем.
Но ето че въпреки скръбта, която ми причини смъртта на моята племенница, днес отново се усмихвам и се радвам на благословенията, които Бог щедро ми подарява. Божието Слово ни дава надеждата, че след скръбта идва радост. Той е с нас във всички тези редуващи се моменти от живота, за да ни изцелява и привдига; за да ни води напред. Скръбта няма да продължава вечно. Иде време за радост.

Молитва: Боже, благодарим Ти, че дори във време на дълбока скръб Ти си близо и Твоята любов ни привдига. Давай ни надежда за бъдещето, за да продължим напред, амин.

Мисъл за деня: Бог е с мен; дори и в скръбта намирам надежда (1 Сол. 4:13).

Автор: Лин Даниелс (Масачузетс)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СЕ ЧУВСТВАТ ОТЧАЯНИ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1476505
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930