Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2018 05:00 - „МОЛЯ ТЕ, ГОСПОДИ, ИЗПЪЛНИ МЕ!“
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 630 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Исус им отговори: Аз съм хлябът на живота; който дойде при Мен, никога няма да огладнее, и който вярва в Мен, никога няма да ожаднее.“ (Йоан 6:35)

Прочит: Исая 35:3-10

Работил съм като специалист по водните ресурси и редовно съм пътувал из Западен Тексас, затова познавам добре сушата. За мен тя е едно от най-опасните природни бедствия. Когато възникне пожар или наводнение, разполагаме със средства да се справим със ситуацията, но сушата е като рака - бавно и постепенно обхваща земята. Ден след ден слънцето  я изгаря, а посевите умират.
Помня едно градче, в което единствения източник на вода беше малко езеро. Когато нивото на водата паднало критично, някой поставил в него ръчно изработена табела с надпис: „Моля Те, Господи, напълни ме!“ Изисква се силна вяра, за да не изгубиш надежда в такъв момент.  И тя идва с първия дъжд. Внезапно небето се разтваря и капките започват да поят жадната земя. пустинята разцъфтява отново.
Ние можем да копаем кладенци на вярата, но само Бог може да ги изпълни с водата на живота.

Молитва: Господи, помагай ни да не забравяме, че колкото и безплоден да изглежда живота ни, Ти можеш да го възродиш. Амин!

Мисъл за деня: Във врезе на духовна суша Бог може да ме изпълни с надижда.

Автор: Марк Картър (Тексас)

Да се молим за: ЦЪРКОВНИ ОБЩЕСТВА, КОИТО ПРЕЖИВЯВАТ ДУХОВНА СУША.





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1466979
Постинги: 2460
Коментари: 24
Гласове: 1705
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930