Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2018 06:00 - СВОБОДА ДА ИЗБИРАШ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 312 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Колкото за благовестието, те са неприятели, което е за ваша полза, а колкото до избора, те са възлюбени заради бащите.“ (Римл. 11:28)

За прочит: Римл. 11:25-36

Всеки ден вземаме решения: кога да станем от сън, какво да ядем, как да прекараме деня.  Някои са доста по-важни и де отнасят за пътя, който следваме в живота си. Обкръжението ни, нашито образование, приятелите, хората, на които се възхищаваме, оказват огромно влияние върху избора, който правим.
Като родител аз съм вземал много решения относно моето дете в неговите ранни години. Когато порасна, аз му давах възможност сам да избира и решава. езависимо дали това ми харесва или не, трабва да приема неговия избор.
Христовите ученици също направиха избор. Симон и Андрей чуха призива на Учителя: „Вървете след Мен и Аз ще ви направя ловци на човеци.“ (Марк 1:17). Това беше призив, който щеше да определи курса на техния живот. 
Бог винаги ни дава правото да избираме свободно. Можем да решим дали да се молим всеки ден, дали да четем Словото, да ходим ли на църква, да помагаме ли на хората, които са в нужда. Ако се учим да възлагаме вярата си в Бога и ако Му позволяваме да ни води, ще имаме увереност в решенията, които взимаме.

Молитва: Благодарим Ти, Боже, за мъдростта, която ни даваш всеки ден. Нека тя ни насочва, когато вземаме решения, и нека винаги Те прославяме, амин.

Мисъл за деня: Днес ще търся Божията мъдрост да всяко решение, което вземам.

Автор: Клей Винсънт (Монтана)

Да се молим за: НЯКОЙ, КОЙТО МИ ПОМАГА ДА ВЗЕМАМ ПРАВИЛНИТЕ РЕШЕНИЯ.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469638
Постинги: 2465
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930