Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2017 05:00 - УХАНИЕТО НА ПРОЛЕТТА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 265 Коментари: 0 Гласове:
0




„Ще ви дам и ново сърце и нов дух ще вложа вътре у вас, и като отнемакаменното сърце от плътта ви, ще ви дам меко сърце.“ (Йезекил 36:26)

За прочит: Псалом 19:7-11

Създадохме нашата градина отчасти, за да бъде като витрина на пролетта. В нея има виолетки, лавандула, фрезии, люляк. Тази пролет аз се радвах на красотата на всички тези цветя, чувах бръмчето на пчелите около тях, но не можех да усетя техниянаситен аромат. След боледуване от бронхит обонянието ми беше нарушено и сега се чувствах като осакатена. Не можех да преживея пълноценно настъпването на любимия си сезон.
Това насочи мислите ми към моя духовен живот. Понякога чувствам духовна хармония и животът ми с Бога не се чувства пълноценен. Но има случаи, в които осъзнавам, че съм се отдалечила от Него и действам доста повърхностно. В такива моменти се чувствам обезсърчена и неудовлетворена от живота. Не че Бог се е отдалечил от мен, а просто аз съм позволила на определени неща да попречат на пълноценните ми взаимоотношения с Бога.
Всеки от нас преминава през такива моменти и трябва да знаем, че когато се върнем отново при Бога, Той ще ни приеме с радост, защото винаги ни очаква с отворени обятия.

Молитва: Любящи Боже, нека ставаме по-отзивчиви към Теб. Нека животът ни е изпълнен с Твоята любов и доброта. Амин.

Мисъл за деня: поставям ли Бога на първо място в живота си?

Автор: Мег Манган (Австралия)

Да се молим за: ХОРАТА, КОИТО СЕ ЧУВСТВАТ ОТДЕЛЕНИ ОТ БОГА.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469108
Постинги: 2464
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930