Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2017 06:00 - КАТО ДЕЦАТА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 293 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Истина ви казвам: Който е приеме Божието царство като детенце, той никак няма да влезе в него.“ (Марк 10:15)
 
За прочит: Гал. 3:26-29

Учителката на сина ми във втори клас беше от различна раса. Няколко дена след началото на учебната година го попитах какво мисли за нея и той ми каза просто, че е добра. Искаше ми се да разбера нещо повече и го попитах как изглеждах. Той обаче не каза нищо, свързано с нейната раса, нито я описа като ниска или висока, слаба или пълна, руса или тъмнокоса. Всичко, което мислеше за своята учителка, синът ми събра в едно определение: прекрасна.
При този разговор аз разбрах, че той не страда от предразсъдъци, за разлика от мен. Предразсъдъците се създават с течение на времето и могат да се възпитават у някого, затова се помолих синът ми да не наследи моите. 
Оттогава изминаха почти четирдесет години. Днес той работи в голяма фирма с колеги от различни раси и националности. Аз се гордея с него. Бог ми помогна да отгледам сина си и не само да преодолея много от собствените си предразсъдъци, но и да разбера какво иска да каже Исус, когато ни призовава да приемем небесното царство като децата.

Молитва: Боже, помагай ни да гледаме на всички хора като на Твои деца, като се фокусираме върху техния характер, и да ценим различните от нас. Амин.

Мисъл за деня: Бог благославя тези, които търсят Неговото царство като децата.

Автор: Джеф Абрам (Флорида)

Да се молим за: ХОРАТА, КОИТО СЕ ОПИТВАТ ДА ПРЕОДОЛЕЯТ РАСОВИТЕ СИ ПРЕДРАЗСЪДЪЦИ.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1473603
Постинги: 2474
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930