Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2017 05:00 - ДУХОВНА ЗАКУСКА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 228 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Възпитавай детето отрано в подходящият за него път и то няма да се отклони от него, дори когато остарее.“ (Притчи 22:6)

За прочит: Лука 18:15-17

Мама имаше козметичен салон и работеше много. Тя обичаше да си поспива, когато ѝ останеше свободно време, за да компенсира умората от дългите часове в салона, но всяка сутрин ставаше рано, за да се увери, че сме закусили. Освен това искаше да ни осигури и духовна храна - от Божието Слово.
Първото нещо, което правехме, когато станехме от леглата, бе да прочетем размишлението от „Духовна манна“. Гушната в мама, аз слушах в полусън. Тя често ме побутваше и питаше: „Разбра ли това?“, или пък казваше: „Бог е толкова добър!“ Аз отвръщах: „Да“. Тя знаеше, че ми се спи, но продължаваше да ми разказва колко важно е да живеем с Бога. Макар да пропусках голяма част от нейните думи, мама жертваше съня си, за да се увери, че съм започнала деня с Божието Слово.
Когато се преместих да живея в нов  дом, не бях особено посветена на Бога. Молех се само когато имах нужда от помощ. Едва когато станах на 45 години, реших да посветя живота си на Господ. Много хора ми помогнаха да се променя и макар мама вече да не беше на този свят, нейната духовна подкрепа се беше превърнала в най-големия стимул да се обърна към Бога. Благодарна съм Му, задето ми подари толкова вярна и любяща майка.

Молитва: Господи, помогни ни да бъдем Твои верни свидетели днес. Дай ни мъдрост, за да знаем как да споделяме Твоята любов с хората, които още не Те познават. Амин.

Мисъл за деня: Аз продължавам да говоря за Бога дори тогава, когато ми се струва, че няма смисъл.

Автор: Джанис Дентън (Тенеси)

Да се молим за: ХОРАТА, КОИТО РАБОТЯТ В САЛОНИ ЗА КРАСОТА.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1473848
Постинги: 2474
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930