Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2017 06:00 - ПОДРОБНОСТИ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 287 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Цялото писание е боговдъхновено и полезно за поука, за изобличение, за наставление в правдата.“ (2 Тим. 3:16)

За прочит: Йезекиил 40:1-14

Аз се опитвам да си изградя навика всяка година да прочитам цялата Библия. Това ми напомня неща, които съм склонна да забравям. Но си признавам, че не всяка книга ми е любима. Да кажем описанието на храма в Йезекиил 40-42. Преминавам по-набързо през тези подробности. Уморява ме изброяването на толкова много инструкции. Въпреки това, дори и в по-скучните пасажи се стремя да откри нещо, което да приложа в своя живот. Когато съм изчела книга като тази на пророка, си казвам, че е важно да зная, че Бог отдава голямо внимание дори на детайлите. Това ме успокоява, защото и дяволът е в малките детайли на живота. Виждам например как графикът ми за месеца постоянно ме обсебва, как множество малки и незначителни подробности от ежедневието изпълват ума ми.
Питам се не отегчавам ли Бога с многото си молитви. Но вчера, докато четях за точните мерки и всички подробности около храма, получих ясен отговор: не може моите молитви да са прекалено незначителни за Бога, Който е измерил и предвидил всяка подробност.

Молитва: Благодарим Ти, Боже, че се интересуваш дори от детайлите в нашия живот. Помагай не винаги да искаме да учим още от Твоето Слово. Амин.

Мисъл за деня: Бог, Който е преброил и космите на главата ми, ще се погрижи за всеки мой ден (виж Матей 10:30).

Автор: Дженифър Арън (Вашингтон)

Да се молим за: РЪКОВОДИТЕЛИТЕ НА КЛАСОВЕ ЗА БИБЛЕЙСКО ИЗУЧАВАНЕ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1474929
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930