Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2017 05:00 - ЧИСТОТА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 248 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Още и от гордост предпази слугата Си: да не ме завладее; тогава ще бъда непорочен и ще бъда чист от много престъпления.“ (Псалом 19:13)

Запрочит: Псалом 51

След рутинната вечерна проверка в рибната ферма, видяхме, че в едни от резервоарите има проблем с достъпа на въздух. Рибите бяха унили и ако не се вземеха мерки, до следващата сутрин те щяха да умрат. Открихме причината: малки парчета от наслоена морска сол спираха притока на въздух. След обикновено почистване въздухът започна да преминава свободно и рибата оцеля.
Тази история може да ни научи на нещо. За да живеем здравословен, щастлив и богоугоден живот, общението ни с Бога не бива да бъде „замърсявано“ от нищо. Това не е никак лесно в този грешен свят, който не се интересува от Христос. Лошите постъпки, непростителният дух и всякакви други съблазни малко по малко се „утаяват“ в душите ни, без да осъзнаваме това. Така идва моментът, когато духовният ни живот е задушен. За разлика от рибата в резервоара, ние можем да направим нещо, за да променим ситуацията. Можем да помолим Бог да изчисти душите ни: „Смили се над мен, Боже, според милосърдието Си; според множеството на благите Си милости, изличи беззаконията ми. Измий ме съвършено от беззаконието ми и ме очисти от греха ми.“ (Пс. 51:1-2)

Молитва: Господи, направи ни чувствителни към всичко, което пречи на взаимоотношенията ни с Тебе. Очиствай сърцата ни, молим се. Амин.

Мисъл за деня: Святият живот изисква истинно и чисто общение с Бога.

Автор: Реймънд Хокинс (Австралия)

Да се молим за:
СОБСТВЕНИЦИТЕ НА МАЛЪК БИЗНЕС.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1474344
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930