Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2017 20:00 - ВИК ОТ РОДОПИТЕ - част 2-ра
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 421 Коментари: 0 Гласове:
0



 ЗАЩО В РОДОПИТЕ? Пророк Дъглас Лили за съживлението   Ще ви разкажа как дойдох на това място в Родопите. Бог ме е призовал да служа в служението на пророк и да помагам на евреите да се завръщат в Ерусалим. Също и моята съпруга е призована в такова служение. Съжалявам, че не я взех със себе си този път. Но следващия път няма да бъдат толкова дълги посланията, както сега.  Бог ни призова да се молим за Израел и да правим това в молитвената къща на Елеонския хълм. Това е голяма привилегия за нас. Мой приятел от Берлин е пастор на това място, Андреяс Пауърс. Купили са тази къща преди седем години. Наши сестри от Германия трябваше да пазят къщата. Това е точно до мюсюлмански квартал и със страхотен изглед към храмовата планина. Четиристотин метра надолу е Гетсимания. Когато сме посещавали това място, то винаги е било благословение за нас.  През последните години ние работим с този наш брат, пастор на дома,  и Господ прибавя и други хора към този поток, като брат Джордж Маркакис. Знаех, че един ден Бог ще ме призове за работа на Балканите, но не знаех времето. От доста години се моля за това и през 1989 година Бог ме призова да дойда в Европа. Тогава бях в Швейцария и се молех. Посетих тази страна на 18 октомври. Святият Дух ми говори: “Искам да  постиш 21 дни.” Не знаех защо, но просто се покорих. В последния ден на поста ми имахме хваление и поклонение в църквата. Видях отворено небе и славата Господна. Видях как ангелите се движат в небето нагоре и надолу. В този момент се отвори вратата и един брат донесе новината, че Берлинската стена падна. Това стана на 10 ноември вечерта. От историята знаем, че по този начин се отвориха вратите към Западна Европа. Това беше чудо. Не знаех дали Бог отново ще ме призове в Европа. През 1992 година срещнах своята съпруга в Израел, на една интернационална молитвена конференция. Оженихме се и дойдох да живея в Европа, в град Осло, Норвегия.  През ноември 2009 г., отново бях в Берлин на конференция. Отпразнувахме падането на Берлинската стена. Имаше една сестра, Габриела Стрингър, която е молитвен войник и застъпник. След конференцията тя ме покани на вечеря и каза, че има слово за мен. “Бог те призовава да постиш 40 дни в планината.”  На следващия ден трябваше да отпътувам за България, където бях поканен, за да се молим за ръкополагането на Ангел Пелтеков. Дойдохме да послужим с Джордж Маркакис и жена му и двама англичани. Останах в Пловдив за две седмици.  През последните три дни се събуждах сутрин с една и съща дата, шести януари. Запитах Господа какво означава тази дата. Проверих това в интернет и открих, че на шести януари се празнува Йорданов ден, когато Йоан кръщава Исус в реката. За да бъда в пост четиридесет дни, исках да знам кога трябва да стане това, къде и защо? Тогава попитах Бога къде да постя. До мен дойде това име, Родопа планина. Казаха ми, че има такава планина в България. Размишлявах върху това и написах датата шести януари. В този момент влезе един брат през вратата на офиса, брат Супхи, бивш мюсюлманин. Това беше и първият човек, когото срещнах в църквата. Попитах го откъде е. И той каза, че е роден в Родопите. Това е интересно, защото Бог ме водеше да разбера, че Родопите са местото, където трябваше да се моля.  Преди да отпътувам за Норвегия, моите приятели ме заведоха да разгледам старата част на Пловдив. Бях изумен от красотата на старинните къщи. Влязох и в една православна църква, свети Димитър. Никога не съм посещавал преди това такава църква. Поразходиш се из нея. В дъното на църквата имаше страхотно красива картина, как Йоан Кръстител кръщава Исус в реката Йордан. Бог отново ми говори чрез картината за времето на моя пост.  Когато напуснах църквата, отпред имаше информация на английски и на български. Там пишеше с големи букви - REVIVAL (съживление). Движейки се по улиците, открих и на другите старинни сгради думата съживление. Аз съм дърводелец и строител и знам колко е трудно да реставрираш една стара сграда. Много неща се изработват ръчно и става много красиво. Отново и отново, на всяка реставрирана сграда, срещах тази дума СЪЖИВЛЕНИЕ.  Тази е причината, за да дойда тук в Родопите, да се моля за съживление на България и да бъда в пост 40 дни. Само Святият Дух може да направи това. Преди да си тръгна, казах на Ангел Пелтеков, че ще се върна отново тук, защото Бог ме призовава да бъда на това място на 6 януари 2010 г., и да постя 40 дни в Родопа планина.  Прибрах се в Норвегия и споделих с моята съпруга дали одобрява това. Досега не съм постил толкова дълго време. Казах на Господа, че не желая да се впусна в такова нещо, ако не е Неговата воля и не искам да бъде по плът. Аз съм дълбоко развълнуван и толкова доволен, че много хора са в пост и молитва и са в голямо очакване за съживление в България.  Посочих няколко неща, за които хората трябва да внимават. В това съживление Бог ни призовава да бъдем святи и да се подготвим за идването на Господ. Не само за съживление, защото много хора имат изкривена представа за съживлението. Предупредих за тези така наречени съживления в Щатите, които са малко фалшиви. Но преди да дойде истинското съживление, винаги ще дойде фалшиво съживление. И духът на Саул идва срещу духът на Давид. Истинското съживление идва при ония, които търсят Господа. И мисля, че този огнен меч на съживлението е запален.   КЪЩАТА НА ЧУДЕСАТА   Руфинка е болна легнала, на връх висока планина. Никой си няма до нея, сал една стара майчица! (стара родопска песен)   Песента се носеше над китните къщи, сгушени като премръзнали врабчета, сред високите елхови гори на планината. Песента сякаш идеше от дълбините на Родопите, скътала болката на родопчаните от миналото, които под страха на турския ятаган са си предавали вярата, за да запазят живота си. Колко ли мъка се е спотаила в това прекрасно кътче на Родопите? Сякаш тук е сърцето на България. Да не си приет от своите, заради предаването на вярата си, да си отхвърлен от чуждите, защото не си от тях. Това са българомохамеданите, гостоприемни като старите българи, но объркани по кой път да тръгнат сега - по пътя на Исус или поучението на исляма, наложен по насилствен начин през османското робство. Но Господ е толкова милостив и благ баща, промислил е за тези мили и обременени хора, които се борят в живота си чрез много труд. Промислил е за пътя, по който ще стигнат до Исус Христос. И този път могат да го намерят в Бялата къща - Къщата на чудесата. Домът за изцеление на душата и тялото - Мисионерският дом в град Девин, на улица “Явор” 6. Тук е оазисът на любовта. Тук, наистина, всеки може да намери Божията утеха, мъдро съветване и молитва за спасение и изцеление. Може и да се срещне и с чудесата на къщата.  Пристигнах в Мисионерския дом в Девин, понеже Господ ме пренесе от морето в планината. Постави ме в Божията нива и каза: “Работи!” Не знаех какво всъщност да правя, и докато се чудех, на вратата вече се позвъни. Беше жена, която търсеше помощ. Тя беше тръгнала към Дома, защото знаеше, че тук ще намери хора, които ще я изслушат, утешат, подслонят, нахранят и ще й покажат Божията любов. Тук ще сгреят наскърбеното й сърце и ще дадат изходен път за проблемите й, защото Бог винаги дава изходен път в изпитанията ни. Тези хора, водени от Святия Дух, ще я насочат към изходния път в нейния проблем.  Само успях да попитам жената: “Какъв е проблемът?” Заслушах се, без да знам отговора предварително. Жената беше депресирана от тежките си проблеми, не виждаше никакъв изход от тях. И аз не знаех отговора, докато не се помолих: “Господи, какво да отговоря, дай ми отговор?” Какво е писано в Библията - да оставим Бог да напълни устата ни с думи. И отговорът дойде след секунда в устатата ми.  “Къде е Библията ти?” И тя отговори: “Някъде е скрита в чекмеджетата.” “Намери я, започни да я четеш. Там ще намериш отговора на проблема си.” Жената ме послуша и изпълни всичко, което й казах. Тя се промени, сдобри се с близките си роднини и заживя в мир и любов с тях. Следващото чудо стана с една сестричка от село Лясково - Детелина, която не знаеше на кой да се моли - на Исус или на Аллах.  Отново помолих Господ да изпълни устатата ми с нужните думи, за да кажа истината. Тя беше избягала от мъжа си и от детето си и от три месеца живееше при родителите си, без никаква телефонна връзка с близките й. Много силно желаеше мъжът й да дойде и да я прибере у дома, но нямаше възможност да му се обади. Господ ми даде мъдрост да й кажа само няколко думи: “Сега ще разбереш кой Бог е твой спасител - който ще ти помогне в този момент. Хайде да се помолим на Исус Христос.” Молихме се и написахме писмо до мъжа й, като в него тя искаше прошка и му пишеше, че го чака да я вземе от родителите й. Жената излезе да пусне писмото си и се върна веднага, плачейки от радост. “Стана чудо, - каза тя. - Срещнах позната, съселянка. Тя ми съобщи, че мъжът ми ще дойде да ме вземе. Мъчно му било за мен. Чудо стана! Исус е моят Господ!” Ето какво направи Исус. В минутата, когато Детелина отправи молба към Бога, Той започна да действа в нейния живот. По-късно я срещнах щастлива и радостна, но знаеше вече кой е нейният Бог - Исус Христос.  И така, в Бялата къща - Къщата на чудесата, Господ се движеше пред нас. Ние само събирахме житото и плодовете. Усещах, сякаш Господ ме носеше на ръцете Си, за да видя и да споделя с Него победите Му, без да съм взела голямо участие в тях. И затова, когато се върнах отново в Мисионерския дом след един месец, очаквах Бог отново да работи по същия начини и да ми показва същите чудеса. Но Бог не се повтаря никога. Той е като течащ водопад от жива вода, която всеки път е различна и нова.    При второто ми идване в Мисионерския дом, разбрах, че Бог иска да ми покаже нови чудеса, по-различни от досегашните - така да разкрие повече от Своите Си тайни. Чудото беше от пристигналия гост от Норвегия - пророкът Дъглас, който по Божия призив и воля, беше дошъл от далечната северна страна, за да събуди светиите да станат и да светят на народа си за съживление. Човекът беше изминал хиляди километри, за да пости 40 дни за България, да се покайва пред Бога за нашите грехове и престъпления, да плаче и да ходатайства като Даниил за греховете на България. И както Даниил казва в глава 9:7, “На Теб, Господи, прилича правда, а на нас - срам на лицето, както е и днес, на юдеите, на йерусалимските жители и на целия Израел, както на онези, които са близки, така и на онези, които са далечни по всички страни, където си ги изгонил поради престъплението, което извършиха против Теб.” Изпитахме срам, че един човек от далечна страна идва да плаче за излетите проклятия върху народа ни, поради нашите беззакония и грехове. Стана новото чудо - много хора последваха примера му и започнаха да постят. Много църкви в Пловдив, Пазарджик, Златоград, Велико Търново, Асеновград, Варна подеха пост 40 дни за съживление в цяла България. Започнаха да идват от други църкви братя и сестри, да се молят заедно с пророк Дъглас. Издигахме сраната си, покайвахме се от името на народа си всеки ден и изповядвахме молитвата на Даниил, 9 глава.  Господи, срам на лицето подобава на нас, на царете ни, на началниците ни и на бащите ни, защото съгрешихме пред Теб. На Господа, нашия Бог, принадлежат милост и прощение, защото се възбунтувахме против Него и не послушахме гласа на Господа, нашия Бог, да ходим по законите, които положи пред нас чрез слугите Си, пророците. Да! Целият Израел престъпи закона Ти, като се отклони и не послуша гласа Ти; поради която причина върху нас се изляха проклятието и клетвата, написана в закона на Божия служител Мойсей; защото съгрешихме пред Него. Благодаря на Бога, че вместо да хулим управниците си, да покриваме държавата си с роптание и негативни думи, ние се обърнахме към Бог с покаяние и молба за прошка и призив за помощ.  Бог донесе чрез пророк Дъглас съживление в Девин и в много църкви в България. Най-голямата чест от Господа, която Мисионерският дом имаше е тази, че този Божи човек избра Бялата къща, за да се подслони по време на неговия пост. Всеки ден той ни поясняваше Божиите тайни. И дойде в сърцата ни онзи плач за Родопите и България, който се усеща в песента на Руфинка. Родопският плач за България - за нейното изцеление и съживление.  Божият човек се моли за много хора и пророкува за техните служения в Господа. Слава на Бога, и за мен се случи чудо в тази къща. Пророк Дъглас поиска да се моли за ново сърце, защото аз от три-четири години имах исхемична болест на сърцето и чудото стана. Сърцето ми е изцелено. Изхвърлих всички лекарства, които ме ограбваха финансово, духовно и физически.  Сега си отивам от този дом, изцелена и съживена, взела малко огънче от огнището в Дома, за да го отнеса към морето, при своите братя и сестри и да запаля там огъня на съживлението.  В Къщата на чудесата можеш да намериш жива вода, от която няма да ожаднееш никога вече. В нея ще те утешат, ще намериш отворени, любящи сърца за своята мъка. В едно свое пророчество Дъглас каза: Много хора ще намерят пътя към този дом за изцеление и спасение на душите си. Гинка Константинова, Девин
ПРОРОЧЕСТВО НА ДЪГЛАС ЛИЛИ   “Сърцето ми плаче за тази нация, за да бъдат освободени пленниците. О, елате, мои възлюбени. Елате на планината този ден и пийте дълбоко от Духа Ми, от великата Ми любов, защото имам чудни неща за вас и имам чудеса. Аз ще излея от Духа си на всяка твар, върху всички онези, които са смирени и съкрушени. Ще ги изправя и ще ги превържа с тези връзки на любов и ще ги докарам на Моята маса. И ще ядете на този празник. Ние ще празнуваме и ще се радваме един на друг. И няма да познаете повече болка, защото тази жертва е била извършена.  О, мои възлюбени, елате по-близко до сърцето Ми, защото копнея да ви говоря във всичките тези проблеми, през които преминавате. Не се притеснявайте за утрешните врагове, защото Аз ще ви дам благодат. Защото Моята благодат в немощ се познава. И в тази немощ, ще ви направя силни. И ще ви изпълня с любовта Си, да отидете до нациите и да им говорите, защото сега е времето, казва Господ, когато ви призовавам. Елате до тези планини на любовта и пийте дълбоко от изворите.  Идва вятърът на съживление. Един вятър, който духа над планините на България. И този вятър духа върху нациите. Давам ново съживление, казва Господ. И Аз духам върху нациите, казва Господ, един мощен вятър на съживление, който ще спаси много души и ще изцели много сърца. Това е вятърът на любовта, казва Господ, който духа от присъствието Ми. И той идва върху тези планини на любов. Сложете глава върху гърдите Ми и елате по-близо до сърцето Ми и Аз ще ви пастирувам, казва Господ. И ще ви водя на места, на които ще отидете. И ще ви водя с Духа Си. И ще ви водя с голямата Си любов. Защото без тази любов не можете да вървите. Трябва да познавате сърцето Ми, казва Господ, трябва да Го познавате. И трябва да дойдете по-близо до сърцето Ми. Елате до тези планини на любов, казва Господ. Стойте в присъствието Ми и Аз ще снабдявам всичките ви нужди.  Аз съм направил небето и земята и няма нищо, което да задържа от вас, мои възлюбени, защото любовта ми е толкова велика. Всичко от което имате нужда, ще го имате, само се приближавайте по-близо до Мен. Аз искам да бъда с вас, мои възлюбени, и да ходя между вас в тези планини на любовта. И Аз ще извърша нещо ново в тази земя. Ще взема от тези стари неща. Господ казва, ще излее Духа Си върху всичките щерни и те ще спазват това видение за Мен и Аз ще се движа в църквите. Просто издигнете сърцата си към Мен, казва Господ. Принесете ги като жертва.” Господи, ангелите идват от небесата и аз виждам тези стотици хиляди ангели.  “Ето в тези дни, казва Господ, върху тази земя, те идват, за да отворят тези затворнически врати, да отворят тези врати на съветничество, да отворят тези сърца на любовта.” Господи, аз се връщам при Теб с покаяние, в моята болка и немощ, идвам при Теб сега, при Твоето изобилие на милост. “Аз ще върна блудните синове обратно, казва Господ. Всички тези, които са си отишли от Дома Господен, ще ги върна обратно. И те ще чуят този радостен и изцелителен глас. Чуйте гласа Ми, деца! Това е гласът на Пастира и Аз издигам пастирите Си в тия дни, пастири, които познават сърцето Ми, които познават гласа и мислите Ми. И ще ги изпълня с Божията сила, за да могат да изгонят всички тези демони.  Бъдете смели и насърчени. Не се страхувайте от никого. Аз ще разчупя този дух на религия. Искам да дойдете в присъствието Ми. Искам да излезете от вашата религия.  Аз ще ви дам тези оръжия, казва Господ. Ще ви дам авторитет през тия дни. Елате в присъствието ми, казва Господ. Моето присъствие е пълнота от радост и от дясната Ми страна има место за всички. Аз ще разруша този дух на временни неща в живота ви и ще освободя богатство, за което никога не сте знаели преди.  Сега има много сили на тъмнината и те са се опитвали да ви обезсърчат. Казвали са: Не е възможно да дойде съживление, не е сега времето да излезете от бедността си.  Споделяйте Моите чудеса, казва Господ. Ще видите тези мощни неща през тези дни. Защото Аз се движа чрез Духа Си.   Следвайте Ме, казва Господ. Всеки ден ходете в присъствието Ми. И питайте за тези стратегии, защото аз ще освободя стратегиите Си в идващите месеци. Защото сега е момента, когато здраво трябва да се държите за олтара. Нека огънят да дойде върху олтара и да изгори всички ваши плътски идеи. Защото Аз имам планове, казва Господ, и те са в небето. И Аз ще ги открия на тия, които дойдат в присъствието Ми.” Благодарим ти, татко, че ни докара тук в Родопите. Ти ще докараш много хора от краищата на света в България, защото голяма вълна ще се разлива в тези Родопи. И това ще бъде едно непрестанно видение на Святия Дух, защото е време на възстановяване, време на съживление, когато ще възвърнеш всичко това, което Сатана е откраднал от тази земя.  “Ако вие ме следвате, казва Господ, Аз ще ходя с вас. Ще видите много неща да се случват в живота ви. Защото започвам в живота на всеки един. Аз ще изгоря всички тези грехове, тези себични идеи, и ще ви върна обратно до кръста. Проповядването на кръста ще бъде със сила в тия дни. И тези, които проповядват евангелието, ще ги изпълня с Духа Си. Защото има много фалшиви евангелия, които се проповядват през тези дни. Върнете се отново към Господа, върнете се към основата на апостолите. Търсете отново Книгата, казва Господ. Точно както издигнах Илия и му казах да издигне олтара, а Ездра  трябваше да построи стените и след това говорех със слугата Си и му казах, проповядвай Божието Слово, чети Словото на Бога.  Идете в Словото на Бога, изучавайте го, защото това е вашата храна, казва Господ. За нищо сте се трудили, но Аз ще отворя прозорците на небето.  Това е само началото, казва Господ. Това е само началната година на съживлението. Това е едно полагане на основата. Трябва да сте сериозни, казва Господ. Трябва да имате едно видение. Не си играйте на игрички. Последно време е, казва Господ. И Аз ще излея Духа Си само върху ония, които Ме следват. Моят Дух ще даде специални помазания, за да може да преместите тези планини, върху които стоите. Много от вас сте кръжали около тези планини много години и не сте влизали в тези обещания, не сте приемали обещанието. Но сега е времето, казва Господ, когато да дойдете до това свято място, за да ги представите пред моя кадилен олтар и да принасяте тези скъпи молитви. Да принасяте тези жертви пред олтара, защото Аз ще се движа чрез всеки един.  Недейте да изглеждате толкова големи с вашите дипломи. Върнете се при основите, казва Господ. Не мислете, че сте по-голяма работа от другите. Вие всички сте спасени чрез Моята кръв. Всички сте слуги и роби на живия Бог. Коленичете пред мощния Бог и Му служете. Тук през тези дни, служете един на друг, казва Господ. Считайте ближния по-горе от себе си. Защото това е ума на Исус. Той дойде да служи. Той дойде като слуга. Той чистеше крака. И това умиване на нозете ще дойде повече и повече през тия дни.  Това е нов ден, казва Господ, нов ден. Аз ще раздвижвам чрез Духа Си. Радвайте се, вярвайте, защото Аз правя нови неща.”  


Тагове:   Бог,   пророк,   От,   родопите,   ВиК,   Исус Христос,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446589
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031