Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2017 15:18 - Бог може да ни освободи
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 334 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 „За предпочитане е свършването на работата, отколкото започването ѝ ... Не бързай да се разгневиш в духа си; защото гневът почива на гърдите на безумните.“ (Еклисиаст 7:8-9)

За прочит: Яков 1:12-21

Само ако можех да отключа вратата, щях да я затръшна така, че да се заключи отново. Но не можех да превъртя ключа. Блъсках, виках, ритах и накрая, напълно разгневена, помолих съседа да повика шлосер.
Само преди няколко часа едногодишният ми син беше опънал нервите ми. Блъснах вратата и сега трябваше да повикам някой, който да ми помогне да вляза отново вътре. Разочарована, попитах Бога, как мога да възпитавам сина си в християнски дух, след като самата аз не мога да владея гнева си.
Шлосерът дойде и аз започнах да обяснявам какво се е случило. С усмивка, той размърда ключа и вратата се отвори. Затръшването ѝ беше разместило леко ключалката . Платих му и признах в сърцето си, че гневът ми ме беше заключил навън. 
Гневът не ме допуска и до мира, за който така копнея. Гневът ми е този, който не ми дава възможността да се държа добре добре  с другите. Но Бог знае отлично как да разхлаби неговите връзки и да ме освободи. Благодаря Му, защото е милостив и дълготърпелив!

Молитва: Боже, прости ни, когато гневът ни стане разрушителен. Води ни към праведност и мир, за да Ти служим вярно. Амин.

Мисъл за деня: Как мога да търся Божието водителство, когато съм завладян от гняв?

Автор: Мария Кефлер (Вирджиния)

Да се молим за: РОДИТЕЛИ, ЧИИТО ГНЯВ ДОСТИГА ЗАСТРАШИТЕЛНИ РАЗМЕРИ.

http://rozasaronova888.blog.bg/drugi/2017/07/30/bog-moje-da-ni-osvobodi.1559189  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445285
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031