Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2017 19:44 - Излишен товар
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 224 Коментари: 0 Гласове:
0



„Ако изповядаме греховете си, Той е верен и праведен да ни прости греховете и да ни очисти от всяка неправда.“ (1 Йоан 1:9)

За прочит: Ефес. 4:17-24

Когато излизам през зимата, обличам няколко ката дрехи. Увивам се хубаво, сгушвам се в топлото палто и слагам ръкавици. Едва когато почувствам топлина, започвам да се „разопаковам“, за да ми е по-удобно. Развързвам си шалчето, свалям ръкавиците и ги прибирам в джоба, откопчавам палтото си.
Може да се каже, че в духовния си живот съм защитена по подобен начин. Обгърната съм със силата на вярата, обвита съм в любовта, дори нося украшение - на възможтостите и талантите, които Бог ми е подарил. Но понякога нося излишни дрехи - на гордостта, гнева и злобата. Такива дрехи трябва да бъдат бързо съблечени. Ех, ако можеше да снема от себе си гордостта толкова лесно, колкото свалям ръкавиците си!
Облекчението, което изпитвам, когато се разтоваря от излишните катове дрехи, е подобно на радостта, за която сърцето ми копнее и която мога да постигна, ако снема от себе си товара на греха. Аз вече имам опрощение и възможност да се освободя от този товар. Исус Христос ми дари тази свобода, когато умря та кръста за мен. От мен се иска само достатъчно воля да се освободя. Искам да го направя, искам да съм свободна!

Молитва: Благодарим Ти, Отче, че изпрати Сина Си, за да умре заради нашите грехове. Помагай ни всеки ден да се променяме, за да отхвърляме всичко, което ни пречи да Ти служим ревностно. Амин.

Мисъл на деня:  Кой товар мога да сваля от себе си днес?

Автор: Лиза Богарт (Калифорния)

Да се молим за: ЖЕЛАНИЕ ЗА ПРОМЯНА.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1468143
Постинги: 2463
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930