Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2017 17:18 - Едно молитвено ръководство
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 315 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  „И така, увещавам преди всичко да отправяте молби, молитви, прошения, благодарения за всички човеци.“ (1 Тим. 2:1)

За прочит: 2 Тим. 1:3-14

Съпругът ми почти всяка сутрин разгръща Библията и „Духовна манна“ на закуска, но понякога решава да прочете първо вестника. Заглавията на първите страници най-често ме депресират, но съм се научила да ги използвам като насока за молитва. Когато видя снимката на президента, си напомням да се моля за държавните лидери. Влаковата катастрофа, за която прочитам е повод да се моля за пострадалите и техните семейства. Съобщенията за природни катаклизми събуждат у мен желание да се застъпя в молитва за жертвите и спасителните екипи, както и да помогна с каквото мога на някоя благотворителна организация. С убийствата и другите прояви на насилие ми е по-трудно, но ние сме призовани да се молим не само за онеправданите, но и за вършителите на злини и тяхната промяна.
Статиите във вестнинка ми напомнят и други важни неща - винаги да благодаря на Бога за всичко, с което ме е дарил, както и да признавам пред Него собствените си грешки. Не бива да забравяме, че Бог ни призовава да помагаме на своите ближни, като се застъпваме за тях в молитва.

Молитва: Господи, Ти ни чуваш, когато Те призоваваме в нашата беда. Благодарим Ти за това. Напомняй ни, че можем да бъдем посредници на Твоята помощ за останалите хора. Амин.

Мисъл за деня: Днес използвай вестника като молитственоръководство.

Автор: Бони Оугъл (Флорида)

Да се молим за:
ДЪРЖАВНИТЕ ЛИДЕРИ.   http://www.hristiqni.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=12406



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446151
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031