Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2017 05:00 - Сега знам
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 180 Коментари: 0 Гласове:
0



„И чрез никой друг няма спасение; защото няма под небето друго име, дадено на човеците, чрез което трябва да се спасим.“ (Деян. 4:12)

За прочит: Йоан 3:11-21

На една от пациентките ни, Рехана, ѝ предстоеше да си направи изследване за потвърждаване на туберкулоза. Предложих, че ще дойде за кръвното изследване в клиниката за лечение на проказа в нашето село, но тя се обърна към мене и заяви: „Няма да дойда в тази клиника. Когато ме видят, веднага ще си помислят, че и аз имам проказа.“
Знаем за петното, с което е белязан всеки, страдащ от тази коварна болест. Рехана се боеше да не я изгонят от селото. Обясних ѝ, че тази клиника вече не е за лекуване  само на проказа, а че там се лекуват и други болести. Видях как това промени нагласата ѝ. Тя отвърна: „Не знаех това. Сега вече го знам и ще дойда утре.“ Разбирам тази жена, мога да разбера облекчението, което изпита. години наред аз бях убедена, че Христос е дошъл само за определен кръг от хора. Страшно им завиждах, че имат такъв Бог, Който слезе от небето, за да ги изведе от робството на греха. Но един ден, докато бях на едно евангелизационно събрание, проумях, че всъщност Христос е умрял за греховете на целия свят. Бях потресена, когато някой сподели с мен думите, записани в деян. 4:12 и повярвах в Господ, и това промени целият ми живот.

Молитва: Боже, Спасителю наш, помагай ни да споделяме Благата вест с всички около нас. Амин.

Мисъл за деня: Как познаването на Христос е променило живота ми?

Автор: Прамила Баркатаки (Индия)

Да се молим за:
МИСИОНЕРИТЕ, КОИТО СЛУЖАТ В БОЛНИЦИ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1476065
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930