Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2017 05:00 - С помощта на нашите ближни
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 327 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.06.2017 05:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
„Откъде иде помощта ми? Помощта ми е от Господа, Който е направил небето и земята.“ (Псалом 121:1-2)

За прочит: Псалом 121:1-8

Докато минавах по коридора в църквата, забелязах млада майка, която се мъчеше да отвори една от стаите. В едната си ръка тя беше награбила няколко книги и други материали, свързани с библейския урок, който посещава, а в другата си държеше играчки,  които трябваше да заангажира вниманието на тригодишното си дете, което се бе вкопчило в крака ѝ и плачеше. Попитах я с какво мога да ѝ помогна: с врата, с книгите или с детето. С любезна студенина тя ми отвърна: „Ще се справя, благодаря!“
Тонът и изражението на тази жена ми напомниха за мен самата преди няколко години. хората ми предлагаха да ми помогнат с инатливото ми дете, но аз упорито отказвах. Те ми казваха: „Искам да ти помогна.“, а аз чувах: „Ти не се справяш като родител.“ Но сега осъзнавам, че те са били съвсем добронамерени.
Истината е, че всички ние се нуждаем от помощ - от страна на братята и сестрите християни, от приятелите си, от своите семейства, та дори и от някой учтив непознат. И преди всичко, имаме нужда от Божията помощ, за да се справим с всичките си задължения, особено когато сме толкова ангажирани, че трудно ни остава време, което да отделим на нашия Господ.

Молитва:
Боже, напомняй ни, че да живеем в любов означава и да приемаме помощ от своите ближни. Амин.

Мисъл на деня: Предложението за помощ е един израз на Божията любов.

Автор: Дона Стинет (Кентъки)

Да се молим за:
ТВЪРДЕ АНГАЖИРАНИТЕ РОДИТЕЛИ.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445295
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031