Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2017 05:00 - Сила да се справиш
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 244 Коментари: 0 Гласове:
1



„Никакво изпитание не ви е постигнало освен това, което може да носи човек; но верен е Бог, Който няма да ви остави да бъдете изпитани повече, отколкото ви е силата, а заедно с изпитанието ще даде и изходен път, така че да можете да го издържите.“ (1 Кор. 10:13)

За прочит: Исая 29:13-16

Суетенето около мен не преставаше. Отново стоях пред изкушението, което бях преодолял. Бях се зарекъл никога повече да не играя хазарт. Сега, в затвора, трябваше да изпитам силата на волята си. Хората около мен непрекъснато залагаха и като че ли всички те само чакаха удобен случай да ме впримчат в това.
Този път обаче имах силата да отхвърля изкушението, заради което в миналото изгубих материалните си неща, отношенията си с някои хора и дори свободата си. В какво беше разликата? Когато си кажех: „Кой пък ще разбере?“, веднага си отговарях: „Бог“.
Когато пред нас стои някакво изкушение, особено ако то превишава нашите възможности, правим грешка, ако си кажем: „Кой ще разбере?“. Нека не забравяме, че Бог отлично познава мислите и делата ни. Това ще ни предпази да не попаднем в капана, а да устоим на всяко изкушение.

Молитва: Боже, помагай ни да разпознаваме изкушенията. Нека не забравяме да търсим Твоята помощ, когато се борим с някое изкушение, за да ни дадеш сила да изберем верния път. Амин

Мисъл за деня: Бог ни помага да се справим с изкушенията.

Автор: Чарлз Акс (Пенсилвания)

Да се молим за:
ПРИСТРАСТЕНИТЕ КЪМ ХАЗАРТА.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1468652
Постинги: 2463
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930