Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2017 05:00 - Разрушено приятелство
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 384 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
„И така, бъдете милосърдни, както и вашият Отец и милосърден.“ (Лука 6:36)

За прочит: Лука 6:27-36

Преди няколко седмици развалих отношенията си с приятел, който ме нарани. Нещата се влошиха, когато реших да се сдобря с него, но той не пожела. Доколкото разбрах от други хора, бил твърде засрамен, за да разговаря с мен, което ме накара да оставя нещата така и да продължа напред.
Но ето че се изправих пред дилема - вече му бях купил подарък за рождения ден. Разговарях със съпругата си и реших да върна подаръка и да забравя да празника на приятеля си, след като той не пожела да възстановим взаимоотношенията си. Но една сутрин, докато се молех и четях Словото, се замислих, че даровете, които съм получавал от Бога, не са ми подарени заради това, че съм перфектен. Те са плод на изобилната Божия милост, а не награда за добрите ми дела. Бях купил подаръка за моя приятел от любов, не трябваше ли да му го подаря от същите подбуди?
Изпратих му подаръка, за да знае, че го обичам и че не искам да сме в лоши отношения.

Молитва: Мили Боже, помогни ни да се обичаме един друг. Молим се, както Исус ни научи: „Отче наш, Който Си на небесата, да се свети Твоето име; да дойде Твоето царство, да бъде волята Твоя, както на небето, така и на земята; дай ни днес насъщният ни хляб; и прости греховете ни, както и ние прощаваме на нашите длъжници; и не ни въвеждай в изкушение, но избави ни от лукавия.“ Амин.

Мисъл за деня: Приятелите са дар от Бога.

Автор: Лари Малоун (Илинойс)

Да се молим за: ПРИЯТЕЛИ, КОИТО СА СКАРАНИ.





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1470128
Постинги: 2465
Коментари: 24
Гласове: 1707
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930