Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2017 05:00 - „Буйно зло“
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 362 Коментари: 0 Гласове:
0



 „.... но езика никой човек не може да укроти; буйно зло е, пълен е със смъртоносна отрова.“ (Яков 3:8)

За прочит: Яков 3:1-12

Думите се изстреляха от устата ми, докато спорех с мой колега. С тях се изливаше яд, събиран от месеци, който вече беше като река. Този човек не спираше да критикува работата ми, говореше грубо и публично ме игнорираше. Мислех си, че съм му простила, но явно негативните емоции бяха продължили да се трупат дълбоко в мен. Когато излязоха наяве, причиниха голяма обида. По-късно го помолих за извинение, но той дори не пожела да говори с мен.
Понякога характерът и чувствата ни вземат връх над нас и днешният стих дори не може да ни послужи като извинение за това, но макар ние да сме слаби, за да овладеем езика си, Бог е силен. Апостол Павел предупреждава: „Гневете се, но без да съгрешавате.“ (Ефес. 4:26). Това означава, че има начини да проявим гнева си, без да нараняваме хората.
Замислям се какво щеше да стане, ако бях постъпила по друг начин. Няколко месеца по-рано, преди гневът да ме е обвзел, аз можех спокойно да разговарям с моят колега. Можех и да започна да се моля за него, което щеше да промени моята гледна точка. Всеки от нас може да избере как да отвърне на обидата. Ще нараним ли или ще благословим?

Молитва: Боже, нека всеки ден езикът ни да бъде под Твоя контрол и да слушаме Твоя глас. Амин.

Мисъл за деня: Днес ще оставя Бог да ме води в това, което говоря.

Автор: Карън Джийн Дорси (Орегон)

Да се молим за: ЗА КОЛЕГИ, КОИТО РАБОТЯТ ЗАЕДНО ТРУДНО.










Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469049
Постинги: 2464
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930