Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Моят блог в Blog.bg
Автор: monbon245 Категория: Други
Прочетен: 1465923 Постинги: 2457 Коментари: 24
Постинги в блога
2 3 4 5  >  >>
 
Понеже които се управляват от Божият Дух, те са Божии синове.
 
Категория: Други
Прочетен: 29 Коментари: 0 Гласове: 1
Този, Когото Бог е пратил, говори Божиите думи, понеже не Му дава Духа с мярка. Отец обича Сина и е предал всичко в Неговата ръка. Който вярва в Сина, има вечен живот; но който не слуша Сина, няма да види живот, а Божият гняв остава върх...
Категория: Други
Прочетен: 28 Коментари: 0 Гласове: 1
Който слуша Моето учение и вярва в Този, Който Ме е пратил, има вечен живот и няма да дойде на съд, а е преминал от смърт към живот. Истина, истина ви казвам, но идва час, и сега е, когато мъртвите ще чуят гласа на Божия Син и които го ч...
Категория: Други
Прочетен: 129 Коментари: 0 Гласове: 2
 Прочит: Колосяни 3:12-17
„Бъдете милие дин към друг като към близки роднини, с братска обич; изпреварвайте се да си отдавате почит един на друг.“  (Римл. 12:10)
Всяка сутрин, когато си слагам контактните лещи, се моля: „...
Категория: Други
Прочетен: 30 Коментари: 0 Гласове: 0
Човек умира … и къде е той?
 
Исус обещава на учениците Си: „Отивам да ви приготвя място. И като отида и ви приготвя място, пак ще дойда и ще ви взема при Себе Си, така че където съм Аз, да бъдете и вие.“ (Йов 14:1...
Категория: Други
Прочетен: 98 Коментари: 0 Гласове: 0
Не затова ли се заблуждавате, понеже не знаете Писанията, нито Божията сила?
 
Думите, които съм ви говорил са дух и живот. Марк 12:24; Йоан 6:63
Категория: Други
Прочетен: 46 Коментари: 0 Гласове: 1
p { line-height: 115%; margin-bottom: 0.1in; background: transparent }a:link { color: #000080; text-decoration: underline }a:visited { color: #800000; text-decoration: underline }
Вие сами сте ми свидетели, че казах: „Не съм аз Хр...
Категория: Други
Прочетен: 30 Коментари: 0 Гласове: 0
 
Знам, че е жив Изкупителят ми и че в последното време ще застане на земята. Йов 19:25
 
Категория: Други
Прочетен: 83 Коментари: 0 Гласове: 1
Той (Исус) отговори: „Аз не съм изпратен при други освен при изгубените овце от Израилевия дом“. А тя дойде, кланяше Му се и казваше: „Господи, помогни ми“. Той отговори: „Не е прилично да се вземе хлябът на...
Категория: Други
Прочетен: 50 Коментари: 0 Гласове: 1
 
Яви се Божията благодат, спасителна за всички хора, и ни учи да се отречем от нечестието и от светските страсти и да живеем благоразумно, праведно и благочестиво в настоящия свят. Тит 2:11-12
 
Категория: Други
Прочетен: 57 Коментари: 0 Гласове: 1
 
Царството е на Господ и Той владее над народите. Ще ядат и ще се поклонят всички богати на земята; пред Него ще се преклонят всички, които слизат в пръстта; и онзи, който не може да запази живота си.
 
Категория: Други
Прочетен: 31 Коментари: 0 Гласове: 0
Определено е на хората веднъж да умрат, а след това настава съд.
 
Повярвай в Господ Исус Христос и ще се спасиш.
Категория: Други
Прочетен: 42 Коментари: 0 Гласове: 0
2 3 4 5  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1465923
Постинги: 2457
Коментари: 24
Гласове: 1704
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930