Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2017 20:20 - А Малко Огън?!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10456 Коментари: 18 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
От моите тийнейджърки видях новата мода за коса Омбре.
Рекох да се пробвам и да придам огнен блясък на косите си.
Ала не съм доволна от ефекта, не се получи достатъчно огнено. Ще се наложи момичетата да ми помогнат в някой неучебен ден, нещо не правя както трябва, а те са наясно и им се получава перфектно. 
А на вас представям няколко приятни фотографии от лекия огнен оттенък, който си докарах днес.
По желание на приятелката ми Ан показвам "новата" си визия.
И ви поздравявам с една много любима мелодия на Яни и изключителните му цигулари!
С пожелание за Огън в Сърцата, и не забравяйте да се радвате на Живота и на всичко красиво в себе си и наоколо! :)

image

image

image

image

image

image

image

image






Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Честито!
20.09.2017 20:44
Отива ти червен оттенък, съчетава се добре с цвета на очите.
И не само цвета на косата, но въобще много добре си излезнала на снимките, усмихната, свежа.
А последната има особен чар, мн. ми хареса!
цитирай
2. rosiela - Хубаво ти стои, Веси.
20.09.2017 21:07
Децата могат да ти покажат още малко по-наситено. Аз го докарвам тъмен махагон, пак да пламти. Де има в планетите Лъвско, трябва да е огнено.
Чудесен клип, а пропо.
цитирай
3. vesever - Ан, благодарско :) Исках да стане ...
20.09.2017 21:09
Ан, благодарско :)
Исках да стане същинско обмре, както си трябва, но не ми се получи. Нищо де, следващият път :)
цитирай
4. vesever - Роси, благодаря ти. Аз всъщност ...
20.09.2017 21:11
Роси, благодаря ти.
Аз всъщност взех рубинено червено, исках да има много силен цвят, но понеже косата ми поначало е тъмен кестен, явно не го отрази особено ))
А някои от приятелките ми, които са със светли коси, получават невероятен цвят, на светлото изпъква "огънят" ;))

Много обичам Яни, а точно тази цигуларка също ми е много любима, супер свежарка!

цитирай
5. anin - Веси,
20.09.2017 21:18
Косата ти е тъмна и затова трудно става, но на следващото боядисване ще хване повече...

п.п. Днес на работата ми беше много натоварено и съм уморена, сега си пускам нещо релаксиращо да ме приспива... ;)
А на теб приятна вечер!
цитирай
6. vesever - Така е, ако много държа на този еф...
20.09.2017 21:23
Така е, ако много държа на този ефект, ще трябва да я изсветля и после да направя омбре, че да си личи.
Ала надали ше ми се занимава чак толкова - много рядко се захващам с такива "процедури".
Лека, Ан, хубаво да си починеш, и аз ще релаксирам, и дори ще се похваля, че купонът ще продължи чак до понеделник, дотогава няма да бачкам, ще се отдам на Живот )))
цитирай
7. tikoev - Яни + огън? Бива! :)
21.09.2017 03:28
Яни + огън? Бива! :)
цитирай
8. vesever - Тишо, бива, че как да не бива ;)))...
21.09.2017 09:09
Тишо, бива, че как да не бива ;)))
Викаш, добра комбинация!
Имаше една реклама: Прекрасна комбинация за всяка ситуация :)
цитирай
9. anin - Весинка,
21.09.2017 11:57
Може направо цялата да е боядисваш червеникава, смятам, че ще ти отива, ако искаш пробвай...може и с фризьорка да се консултираш.
цитирай
10. didige - Хубавка и по душа!
21.09.2017 12:35
Хубавка и по душа!
цитирай
11. iia - https://www.youtube.com/watch?v=SdXTRXSUnEw
21.09.2017 13:00
веси,
омбре сомбре балеаж
и най-модните тенденции
тигрово око
била съм тигрово око
страшно ефектно
и стои естествено
нюансите преливат
точно както при камъка
златисто, кафе, медено
кафяво

сложна техника на направа
близо 3 часа времетраене
корените са естествен цвят
но нюансите преливат и
на слънцето косата е като
в есенната палитра:)

сега е много хитово
и на теб ще ти стои добре
на тена на кожата
направи си я при
коафьор от школата на
къци капанов
струва си:)
не е за
направи си сам
ия*

цитирай
12. vesever - Ан, обмислям да се консултирам в ...
21.09.2017 13:12
Ан, обмислям да се консултирам в действителност, само да намеря желание, щото не си падам много по тези процедури...
Но съм решила да направя нещо свежо с косата си, така или иначе, и ще трябват идеи от профи ;))
Благодаря ти!
цитирай
13. vesever - Диде, ми виждаш ли как хубавките по ...
21.09.2017 13:13
Диде, ми виждаш ли как хубавките по Душа се намираме, уж случайно, а то няма нищо случайно..
цитирай
14. vesever - Ия, преди време приятелка ми пре...
21.09.2017 13:15
Ия, преди време приятелка ми предложи да ме заведе при нейната фризьорка, за някакви подобни кичури, ала не се реших.
Така, както го описваш, звучи много добре.
Аз съм свикнала да си правя всичко сама, но може би е време да се "цивилизовам" ;)))
Идната седмица ще се реша за тигровото око, а ако в Търново няма специалисти от тази школа, ще я направя в София, имам 3 пътувания натам в следващите 2 месеца, все ще отделя малко време и ...смелост най-вече :)
Благодаря ти :)
цитирай
15. krassko - Добре изглеждаш:)
21.09.2017 17:21
И няколко от снимките са страхотни. Веднъж ти писах, но после го изтрих, че не трябва да кочваш всички снимки които си направила. Първата, третата е последната стават за изложба:)
Вече имам компютър и съм щастлив, след безкрайните терзания на преинсталирането. Урааа...

цитирай
16. vesever - Краси, радвам се, че компът ти е ок. А ...
21.09.2017 18:26
Краси, радвам се, че компът ти е ок. А ми аз качвам 1от 100))
Майтапя се.
Пиша от тел и ми е много трудно, ще прощаваш за лаконичния отговор. До скоро!
цитирай
17. didige - Диде, ми виждаш ли как хубавките по ...
22.09.2017 15:55
vesever написа:
Диде, ми виждаш ли как хубавките по Душа се намираме, уж случайно, а то няма нищо случайно..

Да пчеличке.Приятно изкарване и другото си го знаеш.Обещала си ми.
цитирай
18. vesever - Ами да! <3
25.09.2017 22:37
Ами да!
<3
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043194
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол