Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2020 04:07 - ЧУЙ ГЛАСА!
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 157 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: 3 царе 19:1-13

„А след земетресението - огън, но Господ не беше в огъня. А след огъня тих и нежен глас.“ (3 Царе 19:12)


  Като всички хора, и аз съм се чувствала изтощена, отчаяна и депресирана. Но в такива моменти Бог ме е насърчавал да продължа въпреки духовната пустош, която тези чувства причиняват. Той ми е дарявал надежда и сила, като ме е хранил и напоявал, като е изпращал приятели в моя подкрепа или като ме е насърчавал с пасажи от Библията. Дори в такива моменти се чувствам още по-благоразположена и чувствителна към Неговия глас. И ние като Илия обикновено очакваме да видим Господ в силния вятър, в земетресението или в огъня. Често стихии бушуват около нас, падането и ставането са свидетелства за Божието действие в нашия живот. Но по-често Господ ни говори с тих и нежен глас. Воденето на духовен дневник от години, ми помогна да разбера това. Когато чета написаното преди пет години, откривам, че съм имала сериозен проблем, но винаги се стремях да говоря много и подредено.


  Като Илия често с плам търсим Бога и сме готови да се жертваме за Него, но не можем просто да спрем и да Го слушаме. Вместо да говорим много думи, можем да седнем при нозете на Христос и внимателно да слушаме този тих, нежен глас.


  Молитва: Боже, помагай ни да бъдем чувствителни към Твоя глас и Твоето водителство дори в най-трудните моменти. Амин.

  Мисъл за деня: Ще се вслушам ли в тихия, нежен глас? Сю Маккълък (Англия)

  Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО ОЧАКВАТ ДА ЧУЯТ БОЖИЯ ГЛАС.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1437537
Постинги: 2432
Коментари: 24
Гласове: 1689
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031