Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2020 04:00 - ПОДРАЖАТЕЛИ НА ХРИСТОС
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 372 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Марк 10:13-16

„А Исус каза: Оставете дечицата и не ги възпирайте да дойдат при мен, защото на такива е небесното царство.“ (Матей 19:14)

  Ръцете ми бяха мръсни от работата в градината с 2-годишната ми внучка. Когато се прибрахме вкъщи и си измихме ръцете, почистих мръсотията, която се беше насъбрала по кожата и под ноктите ми, с една малка четка. Като видя това, внучката ми взе четката и започна да ме имитира. Сега всеки път когато си измие ръцете, тя използва и четката след това. Тя самата не знае защо прави това, но е видяла баба да го прави - значи така трябва.

  Когато се замисля за всички неща, които внучката ми прави просто защото ги е видяла от емн, които внучката ми прави просто защото ги е видяла от мен, разбирам какво бог иска от нас -  да подражаваме на Христос. В нашия объркан свят е лесно да се отклоним от правилния път, да се поддадем на изкушението, да започнем да вършим грешни неща. Но истинските Христови последователи не избират да следват Учителя си само в благоприятно време. Макар да не разбираме напълно всичко, което Той ни повелява да вършим, ние можем да следваме Исус с детска вяра. Децата вярват, те се доверяват, те подражават. Може би заради това Исус каза, че на такива принадлежи небесното царство.

  Молитва: Боже, давай ни вяра, за да Те виждаме по-ясно и да те следваме по-вярно, амин.
  Мисъл за деня: Бъди подражател на Христос. Сю бригс (Мичигън)
  Да се молим за: ХОРАТА, КОИТО СЕ ГРИЖАТ ЗА ДЕЦА.  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1467915
Постинги: 2462
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930