Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2020 04:00 - Джеф Маркин: Завърнал се от смъртта, новороден в Светлината
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 177 Коментари: 0 Гласове:
1



 Разказано от: Шерил Фаунтин Източник: The 700 Club

Това се случило сутринта на 20 септември 2006 г. Джеф Маркин си спомня, че пътувал към работното си място както обикновено. Това, което не помни обаче е, как така е стигнал до болницата, шофирайки сам.

Той се обадил на шефа си и му казал, че не се чувства добре. Шефа му се разтревожил и го убедил веднага да отиде в спешно отделение. Някак си, Джеф успял да стигне до там. В момента, в който се озовал в болницата той колабирал.
Д-р Чонси Крендъл бил на визитация в интензивно отделение същатата сутрин. Той си спомня: „По радиоуредбата прозвуча сигнала за тревога. Съобщиха, че е пристигнал някой с масивен, смъртоносен сърдечен удар. После отново прозвуча сигнала за тревога, споменавайки моето име, понеже този ден аз бях дежурният кардиолог. Когато пристигнах в залата там цареше истински хаос. Беше като военна зона. Всички се бореха за живота на този човек.“

Медицинският екип се борил за живота на Джеф 40 минути. Правили му електрошок 12 пъти. Но въпреки техните усилия, не получили желаният резултат.

Д-р Крендъл решил, че екипът направил всичко възможно и обявил часа на смъртта на пациента си. Според всички правила на медицината, Джеф бил мъртъв, но някакси все още имал съзнателни преживявания.

„Намирах се в един погребален дом и заключих, че съм умрял.“, разказва Джеф Маркин. „Погребалният дом беше празен и аз се чудех къде са приятелите и семейството ми.

Докато една сестра подготвяла тялото на Джеф за моргата, Д-р Крендъл попълвал документите.

„Веднага щом приключих с попълването на бланките, аз излязох от спешния кабинет, но чух един глас: „Върни се и се моли за този човек.“ Исках да пренебрегна гласа, защото си казах: „Как да се моля за този мъж? Ами че той е мъртъв. Няма живот в него.“, така че продължих напред по коридора. Но гласът прозвуча отново и каза: „Върни се и се моли за този човек.“ Спрях се и осъзнах, че трябваше да уважа и послушам Господа. Обърнах се, прекрачих прага на спешното отделение и застанах до мъртвото тяло. Сестрата беше от другата страна на мъртвеца и ме погледна така, сякаш искаше да каже: „Какво правиш тук? Защо се върна?“ А аз стоях до трупа, отворих устата си и следните думи излязоха от нея: „Отче, викам към Теб за душата на този човек. Ако не Те познава, като свой Спасител и Господ, моля Те, Отче, възкреси го от мъртвите, в името на Исуса!“

„Спомням си, че гледах към някакви ярки светлини, които се въртяха наоколо.“, споделя Джеф. „От тези ярки светлини се появи един образ и ми каза, че е тук, за да се погрижи за мен и че всичко щяло да бъде наред.“

Д-р Крендъл продължава: „В това време другият доктор влезе в стаята и аз му казах: „Направи му още един електрошок.“ Той ме погледна и отговори: „Д-р Крендъл, не можем да му направим електрошок. Той е мъртъв. Няма никакъв живот в него. Умрял е.“ Аз отвърнах: „Заради мен, направи му само още веднъж електрошок.“ Докторът, само защото ме уважаваше, се приближи до трупа, постави дефибрилаторите на гърдите му и му направи електрошок. На момента сърцето му започна да бие. Незабавно, перфектно, на равни интервали сърцебиене, каквото никога до сега не бяхме чували и виждали. После коремната му област започна да се движи и той започна да диша, а само няколко мига по-късно се размърдаха ѝ пръстите му.“

Веднага преместили Джеф в интензивно отделение. Три дни по-късно той се събудил без каквито и да са мозъчни или на други органи увреждания.

„Когато се събудих, видях дъщеря си Джилиън до мен.“, разказва Джеф. „Тя ми разказа всичко, което се беше случило.“

Д-р Крендъл добавя: „Когато дойдох на работа в понеделник сутринта, аз видях Джеф да седи на леглото си: „Къде се намираше, когато през онзи ден в спешното отделение се молих за теб?“ Той отговори: „Намирах се в пълен мрак. Бях много разочарован.“ „От какво беше разочарован, Джеф?“ Той каза: „Бях съвсем сам ... за цялата вечност.“

Джеф си спомня: „Тогава Д-р Крендъл ме попита дали искам да приема Бог в живота и сърцето си. Направих го. Просто разперих ръце и приех Бог. Беше много емоционален момент. Спомням си, че плаках в ръцете на Д-р Крендъл.“

Днес Джеф отново ходи на работа и редовно посещава Д-р Крендъл за профилатични прегледи.

„Той няма никакви проблеми със сърцето или каквито и да са остатъчни усложнения след срещата си със смъртта.“, допълва Д-р Крендъл.

„Да осъзная какво преживях и какъв късмет извадих ... Това са две от нещата в ежедневната битка, която водя с „Защо точно аз?“, замисля се Джеф. „Защо точно аз съм щастливеца когото Бог осветли? Потресаващо! Новороден съм физически. Новороден съм духовно и съм много благодарен на Господа за това.“

„Деня, в който се молих за Джеф, беше ден, изпълнен с много малко вяра. Това не беше един моите силни и големи дни с Бога.“ , казва Д-р Крендъл. „Имах много работа ... забързан и напрегнат работен ден, така че нямах много вяра, с която да подплатя молитвата си през този ден. Но Бог ми каза да се моля и аз Го послушах, и се помолих. Ето от това се нуждаем. Само едно пламъче вяра, като малкото синапово семенце, но когато ти извикаш към могъщият Святий Дух, Той поема нещата в Свои ръце. Чудесата са реални и се случват и днес.“



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445242
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031